Geplaatst 3 uur geleden3 u. Vanaf zo'n 3 minuten. Leerlingen van de Chr. Scholengemeenschap Assen zijn op bezoek bij Frits en je ziet ook Tom Blomberg aan 't werk. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3 uur geleden3 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 12 minuten geleden zei Juul:Je bent er maar druk mee Ben. hiKleine aanpassing, Juul. Ik ben ervan aan het genieten. Met volle teugen!! 😄
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Zojuist zei Ben:Kleine aanpassing, Juul. Ik ben ervan aan het genieten. Met volle teugen!! 😄Hopelijk is er ook nog tijd voor andere zaken ? Zal toch wel ?
Geplaatst 22 minuten geleden22 min. Auteur Ik herinner me dat ik die al wel gezien heb, Juul. Mooie beelden op een tragisch moment. Ik ben geabonneerd op het kanaal van Alex.40 minuten geleden zei Juul:Hopelijk is er ook nog tijd voor andere zaken ? Zal toch wel ?Uiteraard, maar omdat ik nooit stil kan zitten ben ik altijd wel bezig en soms zelfs "parallel processing" 😉 Elke dag wel zorgdragen voor de nodige beweging, vaak naar 't bos, eens per week naar de dierentuin, soms naar "de grote stad", etc, etc. Een redelijk lege agenda en veel bezigheden 😄 Ik heb m'n hele werkzame leven al een overvolle agenda gehad, daar heb ik afscheid van genomen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.