Geplaatst 8 uur geleden8 u. Wie weet wie de dame is, is dat Annie de Reuver? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8 uur geleden8 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 2 uur geleden zei Ben:Wie weet wie de dame is, is dat Annie de Reuver? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Lijkt er wel op..
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 6 uur geleden zei Ben:Wie weet wie de dame is, is dat Annie de Reuver? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Leuk Ben dat je al die opnames vindt 😃 2 uur geleden2 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur 6 minuten geleden zei Juul:Waar Ben zin in heeft......................................Ik zou graag willen begrijpen waarom je dit zo schrijft, Juul. Kun je dat toelichten?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 44 minuten geleden zei pvanklei:Leuk Ben dat je al die opnames vindt 😃Ik doe dat met plezier, Peter. Ik vermoed dat er in al die bewaarde Polygoon, journaal en actualiteitenrubriek video's nog best wel meer interessant materiaal te vinden is.Ik vind overigens dat B&G en met name Eppo een groot compliment verdient. Zij begrijpen wat je met zo'n archief moet doen. Openstellen voor het publiek. Ik vind het een geweldig initiatief en ben blij dat dit nu gelukt is.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 10 minuten geleden zei Ben:Ik doe dat met plezier, Peter. Ik vermoed dat er in al die bewaarde Polygoon, journaal en actualiteitenrubriek video's nog best wel meer interessant materiaal te vinden is.Ik vind overigens dat B&G en met name Eppo een groot compliment verdient. Zij begrijpen wat je met zo'n archief moet doen. Openstellen voor het publiek. Ik vind het een geweldig initiatief en ben blij dat dit nu gelukt is.Dat komt omdat een oud" programma maker was - is.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik kijk met plezier mee, Ben.Terloops kwam ik nog andere fragmenten/afleveringen tegen zoals De vloek van de woeste wolf. Volledig met Chroma-Key in elkaar gezet want dat was modern in die tijd. Naar hedendaagse maatstaven natuurlijk niet om aan te zien maar het gaat natuurlijk om het tijdsbeeld.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 33 minuten geleden zei Ben:Ik zou graag willen begrijpen waarom je dit zo schrijft, Juul. Kun je dat toelichten?Oh, zeker. Ik wordt al "moe" als ik zie dat je dat allemaal op zoekt. Ik moet er niet aan denken......hi.Maar mij kun je eigenlijk niet rekenen. Tijdens mij werkzame leven had ik er al toegang toe. Want je vindt iets en......................."wat nu?"Zoek er verder niks achter.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.