June 18Jun 18 Ik dacht dat. ik hem had maar helaas hij bleek verkeerd gedateerd was van een jaar later. Heeft iemand het eerste half uur of het complete hele uur 05.00-0600 voor mij. Alvast hartelijk dank.
June 20Jun 20 Popular Post Kan je hier wat mee:https://pixeldrain.com/u/eZpbKgJ8 Laser558-19840524-0524-0600-RicHarrisAangepast:https://pixeldrain.com/u/oznzCKDj Laser558-19850524-0458-0544-RicHarris
June 20Jun 20 The. First recording is from when Laser was one year old with excepts of one year before
June 20Jun 20 Popular Post Thank you Dale558.https://pixeldrain.com/u/xw92WJe6 Laser558-19840524-0500-0501-RicHarris
June 20Jun 20 Author Dank iedereen voor de reacties maar dit had ik allemaal al. Misschien gaat er een lichtje op bij een oud topic van 3 jaar geleden.
June 20Jun 20 8 minuten geleden zei PowerMusic:Misschien gaat er een lichtje op bij een oud topic van 3 jaar geleden.Ik begrijp dit niet. Kun je misschien wat specifieker zijn, Ed?
June 20Jun 20 Author 3 minuten geleden zei Ben:Ik begrijp dit niet. Kun je misschien wat specifieker zijn, Ed?Hoi Ben, heel simpel 3 jaar geleden heeft Wim het zelfde gevraagd, helaas zijn de links verlopen.
June 20Jun 20 18 minuten geleden zei PowerMusic:Hoi Ben, heel simpel 3 jaar geleden heeft Wim het zelfde gevraagd, helaas zijn de links verlopen.Welke links van welk persoon?
June 20Jun 20 Author 28 minuten geleden zei Ben:Welke links van welk persoon?Alle links behalve de Mediafire link. Maar ik heb Wim een Pb gestuurd. Hopelijk kan hij mij helpen.
June 20Jun 20 For what it is worth. I have never seen or heard a recording from 5.00am. I seem to recall from the time that there was no prior announcement of Laser starting at that point and caught everybody unaware. Lastly Monitor magazine stated at the time that even the person commissioned by Laser to record the first hour overslept and missed it.
June 20Jun 20 28 minuten geleden zei dale558:For what it is worth. I have never seen or heard a recording from 5.00am.I have the first minute and then from 24 minutes on.
July 6Jul 6 Author Ik kom tot de volgende playlist er mist er nog eentje tussen Scritti Politi Wood Beez (Pray Like Aretha Franklin) en Kate Bush. Weet iemand toevallig de ontbrekende track?OpeningStatus Quo - Rocking all over the WorldDuran Duran - reflexThe Sweet - love is like oxygenScritti Politi Wood Beez (Pray Like Aretha Franklin)CapKate Bush - Babuska
Tuesday at 05:05 PM5 days Author Dit komt uit diverse audio fragmenten die er zijn van het eerste half uur.
Saturday at 09:58 PM1 day Op 20-6-2026 om 14:59 zei PowerMusic:Dank iedereen voor de reacties maar dit had ik allemaal al. Misschien gaat er een lichtje op bij een oud topic van 3 jaar geleden.Sorry voor mijn late reactie. Maar ik heb het eerste uur helaas ook niet. Ik heb toen zelf opgenomen vanaf 6 uur Nederlandse tijd. Ik ging ervan uit dat ze dan zouden beginnen....