Geplaatst Donderdag om 11:30 2 d. Ik dacht dat. ik hem had maar helaas hij bleek verkeerd gedateerd was van een jaar later. Heeft iemand het eerste half uur of het complete hele uur 05.00-0600 voor mij. Alvast hartelijk dank.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Kan je hier wat mee: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Laser558-19840524-0524-0600-RicHarrisAangepast: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Laser558-19850524-0458-0544-RicHarris
Geplaatst 9 uur geleden9 u. The. First recording is from when Laser was one year old with excepts of one year before
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Thank you Dale558. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Laser558-19840524-0500-0501-RicHarris
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Dank iedereen voor de reacties maar dit had ik allemaal al. Misschien gaat er een lichtje op bij een oud topic van 3 jaar geleden.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 8 minuten geleden zei PowerMusic:Misschien gaat er een lichtje op bij een oud topic van 3 jaar geleden.Ik begrijp dit niet. Kun je misschien wat specifieker zijn, Ed?
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur 3 minuten geleden zei Ben:Ik begrijp dit niet. Kun je misschien wat specifieker zijn, Ed?Hoi Ben, heel simpel 3 jaar geleden heeft Wim het zelfde gevraagd, helaas zijn de links verlopen.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 18 minuten geleden zei PowerMusic:Hoi Ben, heel simpel 3 jaar geleden heeft Wim het zelfde gevraagd, helaas zijn de links verlopen.Welke links van welk persoon?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 28 minuten geleden zei Ben:Welke links van welk persoon?Alle links behalve de Mediafire link. Maar ik heb Wim een Pb gestuurd. Hopelijk kan hij mij helpen.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. For what it is worth. I have never seen or heard a recording from 5.00am. I seem to recall from the time that there was no prior announcement of Laser starting at that point and caught everybody unaware. Lastly Monitor magazine stated at the time that even the person commissioned by Laser to record the first hour overslept and missed it.
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. 28 minuten geleden zei dale558:For what it is worth. I have never seen or heard a recording from 5.00am.I have the first minute and then from 24 minutes on.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.