Geplaatst 8 juli8 jul Populair bericht In één van de (26) plakboeken van Ad Couwenberg over de zeezenders kwam ik deze poster tegen: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik heb even gezocht en ik vond ook deze opnamen van de programma's van die middag, ik vermoed dat deze afkomstig zijn van de downloadclub. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Achtereenvolgens hoorde je op die middag:12:00-13:00 Will Luikinga13:00-14:00 Rob Out14:00-15:00 Tineke15:00-16:00 Hans Mondt16:00-17:00 Tom Collins17:00-18:00 Lex Harding
Geplaatst 9 juli9 jul Populair bericht Welnu. omdat het donderdag is.......................... Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren bron: Telegraaf Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 9 juli9 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 9 juli9 jul Auteur Populair bericht Leuk, Juul. Dankjewel. Nog een paar krantenknipsels van Ad (weet niet uit welke kranten): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 9 juli9 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 9 juli9 jul Populair bericht En al die andere downloaders (12 nu 11.17 uur ) bedankt voor bedankt! "veel moeite hé" 9 juli9 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 9 juli9 jul Altijd leuk die middagen (al had ik deze middag al heel lang in de verzameling en speel m nu as we speak af). Zo gaat dat Juul. Men moet inloggen om te kunnen downloaden. Dan is een "dankje" of "leuk" slechts 1 klik meer. Tja.....
Geplaatst 9 juli9 jul 1 uur geleden zei Juul:En al die andere downloaders (12 nu 11.17 uur ) bedankt voor bedankt! "veel moeite hé"Dank Juul Had ze al staan van de elpee met tunes en Jingles natuurlijk alleen nu compleet hoor ik . 9 juli9 jul bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 9 juli9 jul Auteur 16 minuten geleden zei Jaap De Vries:Had ze al staan van de elpee met tunes en Jingles natuurlijkOok uit de plakboeken van Ad Couwenberg komt deze raamposter over/voor deze LP (ik neem aan dat je die bedoelde, Jaap): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 juli9 jul 5 minuten geleden zei Ben:Ook uit de plakboeken van Ad Couwenberg komt deze raamposter over/voor deze LP (ik neem aan dat je die bedoelde, Jaap): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ja Ben die Elpee bedoel ik heb hem hier nog steeds .
Geplaatst 9 juli9 jul Hartelijk dank @Ben en @Juul van deze Elvis fan!Ja Juul zo gaat dat tegenwoordig. Een bedankje is vaak al te veel moeite in de huidige maatschappij helaas! 9 juli9 jul bewerkt door RonSanJoy
Geplaatst 9 juli9 jul Auteur Populair bericht Deze was wat eerder. Ook deze poster komt uit de plakboeken van Ad Couwenberg. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.