Geplaatst 7 uur geleden7 u. Populair bericht De herinneringen van Ad in 84 pagina's krantenknipsels, posters, stickers, top 40 blaadjes, etc aan de periode 18 Augustus 1969 - 21 Februari 1970. Met artikelen over Radio Caroline, Radio Veronica, Radio Nordsee, de dag van het hart op 23 Augustus 1969, Veronica die in totaal 26 Aristona transistor radios (ieder ter waarde van Fl 199) beschikbaar stelde voor de actie ten bate van de hartpatienten. De plannen van Ronan voor piraten TV vanuit een vliegtuig.Veel kijk-en leesplezier gewenst! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 7 uur geleden7 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Ontzettend veel en vooral leuk leesvoer! Bedankt voor alle gedane moeite! 58 minuten geleden58 min. bewerkt door Rene Verstraten
Geplaatst 56 minuten geleden56 min. Dag Ben,Inmiddels heb ik het bekeken en in sommige gevallen gelezen.Allereerst ziet het er weer heel mooi uit. En de secure info van Ad is bijzonder ! Laat onverlet dat jou werk om het allemaal leesbaar te maken mooi is.Niet alle berichten hebben mijn interesse. Maar dat zal bekend zijn.Maar het is goed om dit allemaal te zien. Het "staat is in ieder geval ergens".Als je het niet erg vind dat ik het na lezen niet bewaar.Dank voor jullie noeste arbeid. 31 minuten geleden31 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.