Geplaatst 17 uur geleden17 u. Nu ben ik in mijn 10 jarig bestaan van LPAM zover, dat ik Veronica heb vergeven, en er nu aan toe ben voor hun laatste Veronica uur.Maar ik ben deze opname niet tegen gekomen in op mijn harde schijf.Wie heeft voor mij, ( ) een 'echte' studio opname van het laatste uur?Ik weet dat Juul hier regelmatig over heeft geschreven, en dat het wat vaag zit.Toch durf ik te vragen, zelfs naar de bekende weg is zoals YouTube dat is.Theo
Geplaatst 17 uur geleden17 u. Populair bericht Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Kopie van een ooit gekochte CD. Copyright Stichting Norderney 5 uur geleden5 u. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 17 uur geleden17 u. Auteur Dank, de bestands grote wijst op kwaliteit.En dat vroeg ik ook.Theo
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Populair bericht Als je verwijst dat wij de rechthebbende zijn maak vind ik het geen probleem.........................."wel zo netjes" Theo.Anders moeten wij een "ANP-tje doen." hiHier techn. laatste uur Atze Veenstra die over stapt op de Norderney met het laatste uur. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 5 uur geleden5 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 31 Augustus 1974, het is inmiddels al weer 52 jaar geleden, meer dan een half mensenleven, maar de "die-hard" fans, zoals ik, herbeleven het elk jaar weer op 31 Augustus. Je hebt het beeld dan nog haarscherp in je herinnering staan...De meeste jongeren hebben er maar weinig interesse voor en zien het als een voetnootje in de radiogeschiedenis, daarom "keeping the dream alive"...Henk Kruize
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Dank voor deze versie van Het Laatste Uur . Ja Henk elk jaar opnieuw beleef je die tijd van toen Augustes 74 . Juul bedankt voor de foto ...En Theo voor het aanbod .
Geplaatst 1 uur geleden1 u. En hier ben ik zelf met het laatste uur. We kwamen net uit de studio en gingen met de Ger Anna naar de Norderney.Binnenkort ga ik voor het eerst na 12 jaar weer naar de Norderney of wat er van over is....................... Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 2 uur geleden zei Jaap De Vries:En Theo voor het aanbod . Het bestand wordt aangeboden door Douwe!
Geplaatst 38 minuten geleden38 min. @Allemaal: hebben jullie er bezwaar tegen als ik Het Laatste Uur gebruik in mijn radioprogramma op lokale omroep BO (Bollenstreek Omroep)? Uiteraard met bronvermelding, Juul!Piet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.