Geplaatst 19 uur geleden19 u. It is hard to believe that it was 37 years ago when the raid on the Ross Revenge took place in international waters.Radio Caroline from a ship at sea may no longer be with us, but all its broadcasts and its brilliant DJs, who wereout on the Ross Revenge in the North Sea, will never be forgotten. 19 uur geleden19 u. bewerkt door Drumbeat
Geplaatst 3 uur geleden3 u. De laatste dag van de radio-democratie.Gangters waren het... die zo tekeer gingen tegen mensen die NIEMAND kwaad deden; Ik walg er nog van
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 16 uur geleden zei Drumbeat:It is hard to believe that it was 37 years ago when the raid on the Ross Revenge took place in internationalwaters.Radio Caroline from a ship at sea may no longer be with us, but all its broadcasts and its brilliant DJs, who wereout on the Ross Revenge in the North Sea, will never be forgotten.En herbeleef die dag nog een keer met deze opname...(Digitale kopie : De buren 2006 - CD-R "Monique disc-2 track-6"Caroline - 19 Augustus 1989 - 1300-1408 - Raid on the Ross Revenge Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize
Geplaatst 44 minuten geleden44 min. Die dag, 19 Augustus 1989, was ik bezig om in de tuin een leuke plantenbak te metselen, uiteraard met de radio erbij. Toen kwam de eerste oproep van Peter Chicago dat er problemen waren. Toen gingen bij mij alle alarmbellen af, metseltroffel in de net vol gevulde speciekuip en naar de "mancave" om de zaak op te nemen. Resultaat: 1.Diep treurig omdat Caroline uit de lucht was gehaald 2.Een volle speciekuip met keihard geworden cement 3.Een zeer boze echtgenote omdat ik het metselwerk niet af had gemaakt. Mijn toenmalige echtgenote was toen 1m65 lang en woog ongeveer 50kg, maar als ze boos werd was ze vrouwelijke versie van "The Hulk", geloof me... Is later wel weer goed gekomen.Sweet memories....Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.