Geplaatst 34 minuten geleden34 min. 2 uur geleden zei Robin Westhof:Is er ook een ( kritische) recensie van dit boek?Hoezo, wil je dat?
Geplaatst 5 minuten geleden5 min. Ik heb het boek nog niet gezien maar wel (vooraf) gelezen. Het is een indrukwekkend verhaal over de periode na het zinken van de MV Mi Amigo tot het einde van de Ross Revenge op zee.Ferry heeft veel tijd gestoken in het boek en veel gesprekken gevoerd en onderzoek gedaan. En de tijd genomen om het te schrijven en afbeeldingen te verzamelen en te sorteren. Het boek is later uitgekomen dan wat de planning was. Er is niet gekozen voor tijdsdruk maar volledigheid en juistheid van het verhaal. Uiteindelijk ook meer pagina’s dan gepland.Vrijdagmiddag ben ik weer thuis. In de gang onder de brievenbus ligt mijn exemplaar van het boek. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat maar moet nog even geduld hebben.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.