Geplaatst Maandag om 17:58 2 d. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Waar kan ik deze online vinden??
Geplaatst Maandag om 18:58 2 d. "Ze verstopten zenders in met lood beklede bakken zodat ze niet uit te peilen waren"Slaat natuurlijk nergens op. Mijn zender, 145Mhz en 432 Mhz, zit ook in een metalen behuizing, nee geen lood, maar er is toch ook nog een antenne ? Of zie iets over het hoofd ?
Geplaatst Maandag om 20:31 2 d. Er komt een hoop rontgen straling uit zo n piratenzender en dan heb je wel een loden bak nodig.
Geplaatst Maandag om 20:53 2 d. 18 minuten geleden zei ruudam:Er komt een hoop rontgen straling uit zo n piratenzender en dan heb je wel een loden bak nodig.Nou dan hadden ze dat bij Radio Stad Amsterdam ook wel eens in een loden bak kunnen zetten. Man man man wat een ellende en je weet het klagen heeft dan geen zin bij de RCD.
Geplaatst 31 minuten geleden31 min. Op 14-9-2026 om 17:58 zei Andree:Waar kan ik deze online vinden??Ik denk nergens. De docu wordt vertoond in zaaltjes in het Westland.Het bericht dat jij aanhaalt is van 1 februari 2024. De documentaire werd toen 4 keren vertoond (feb-april 2024) en je kon een kaartje kopen voor een tientje.Als je googled vind je dat ie weer vertoond is in november 2024.< Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren >Hierin staat ook een link naar youtube met een impressie.In maart 2025 werd ie weer vertoond, kostte toen 12,50 euro. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren In februari van dit jaar stond er een artikel in het AD, maar behalve een samenvatting en een foto, zit dat artikel achter een paywall. Ik vermoed dat de docu weer ergens is vertoond.< Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren >wellicht contact opnemen met de maker voor de datum van de volgende vertoning?Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.