Geplaatst 4 uur geleden4 u. Ruim 57 minuten jingles uit het archief van Ad Couwenberg. Of het allemaal bekend spul is weet ik niet, ik heb niet alles beluisterd maart hoorde wel wat jingles, die ik niet eerder had gehoord. Wie van jullie hoort ook onbekende jingles? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren De kwaliteit van de audio is niet echt geweldig, ik heb geprobeerd het nog wat "op te krikken". Ad kreeg deze tape van Peter Lenton in 1971: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren De "message at the end of the tape" heb ik eraf geknipt.
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Grappig, de 3e jingle - "Yesterplay" heb ik dacht ik in 1967 op genomen van AFN Soesterberg op 39,1 Mhz. Op een hele kleine transistorradio vanaf de luidspreker uitgang........................naar de recorder op 9.5 cm/sec. "tijdje terug dus".Rest heb ik niet terug geluisterd. Dus de link met WYNR ontgaat mij even.M'n bandrecorder toen. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 19 minuten geleden19 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.