Willy rockt meer dan ooit tevoren. De digitale rockzender bereikte, sinds de opstart van de zender drie jaar geleden, nooit meer luisteraars dan in de laatste maanden van 2022. Met een marktaandeel van 1.9% (12+) maakt de zender dan ook een spectaculaire sprong. Ook op de zenderdoelgroep 18-54 is er een stevige groei naar 3.7% marktaandeel. Een mooie beloning van de luisteraars die duidelijk hun weg naar Willy hebben gevonden. De rebranding, vernieuwingen en acties die het Willy-team dit najaar
In het voorjaar, in de periode gemeten tussen januari en april 2022, luisterden elke dag 2,6 miljoen mensen naar een van de VRT-radiozenders. Dat blijkt vandaag uit de nieuwe meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).
In drukke nieuwstijden blijft Radio 1 zijn rol spelen. De actuazender doet het al een tijd erg goed en houdt ook nu zijn stevig marktaandeel van 8,8 procent vast. Ook Radio 2 bevestigt als marktleider en bereikt elke dag ruim 1,2 miljoen luisteraars. Klara
Joe versterkt zijn positie als derde grootste zender van Vlaanderen. De zender rondt bovendien voor het eerst de kaap van 10% marktaandeel bij het brede publiek (12+). Binnen de leeftijdsgroep 35-54-jarigen doet de zender het uitstekend met 13,6% marktaandeel. Qmusic is marktleider met 21,8% marktaandeel bij de 18 tot 44-jarigen. De zender bevestigt ook bij het brede publiek (12+) zijn plaats als de tweede radiozender van Vlaanderen met 13,2% marktaandeel. Ook de digitale initiatieven van beide
Ook in de vakantiemaanden luisterden 2,7 miljoen mensen elke dag naar een van onze radiozenders. Dat blijkt vandaag uit de nieuwste meting door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). Radio 1 ziet zijn marktaandeel stijgen naar 8,3 procent, onder meer dankzij een intense sportzomer. Radio 2 houdt zijn koppositie stevig vast met een marktaandeel van 29,1 procent en elke dag 1,2 miljoen luisteraars. Studio Brussel ziet zijn community groeien met 40.000 luisteraars, het marktaandeel groeit
Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.
De versie hierboven komt van een compilatie-album uit 2006. De oorspronkelijke versie van dit nummer staat op het album Phaedra uit 1974. Het duurt een paar minuten langer en klinkt duidelijk anders.
Het kan niet anders of Lex gebruikte onderstaande versie.
Tangerine Dream – Mysterious Zemblance at the stand of nightmares. Dit nummer is al opgenomen in de discografie en kan worden aangevuld. Het was Lex Harding die op 30 augustus 1974 in de avonduren het nummer gebruikte om een programma overzicht te geven van de laatste avond, laatste nacht en laatste daguren van Radio Veronica, dat op 31 augustus 1974 voor goed uit de ether verdween.
Tangerine Dream - Mysterious Zemblance at the stand of nightmares. This song is already included in the discography and can be added too. It was Lex Harding who used the song in the evening hours on 30th of August 1974 to give a programme overview of the last evening, last night and last day hours of Radio Veronica, which disappeared from the airwaves for good on 31st of August 1974.
cloak_login_or_register
Bij deze weer een opname van de vele CD-ROM's met downloadclub bestanden, een leuke tour door de Mi Amigo met Hugo Meulenhoff en Frank van der Mast. Er is verschillende keren zo'n rondje door het schip gemaakt maar toch blijft het nog steeds leuk. Vandaag is het 46 jaar geleden dat dit werd uitgezonden.
Radio Mi Amigo - 25 Maart 1977 - 16:10uur-18:00uur - Hugo Meulenhoff en Frank van der Mast
cloak_login_or_register
Enjoy
Henk Kruize
Ik vermoed dat hier ook een giga kloof bestaat tussen lands delen 😁
Neem bv deze band uit Zwartemeer, the Heck, past niet bij de muziek kleur van H3.
Dus is er ook niet op te stemmen, en zo zijn er meer groepen.
Niets veranderd tov de jaren 70 denk ik dan.
Theo