Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Qmusic en Joe bevestigen als 2de en 3de radiozender van Vlaanderen

(0 recensies)

Joe versterkt zijn positie als derde grootste zender van Vlaanderen. De zender rondt bovendien voor het eerst de kaap van 10% marktaandeel bij het brede publiek (12+). Binnen de leeftijdsgroep 35-54-jarigen doet de zender het uitstekend met 13,6% marktaandeel. Qmusic is marktleider met 21,8% marktaandeel bij de 18 tot 44-jarigen. De zender bevestigt ook bij het brede publiek (12+) zijn plaats als de tweede radiozender van Vlaanderen met 13,2% marktaandeel. Ook de digitale initiatieven van beide zenders groeien met een marktaandeel van 2,3% bij het brede publiek. De DPG Media-radiozenders zien de groeitrend die zich al enige tijd aftekent verder gezet met dagelijks niet minder dan 1,3 miljoen luisteraars. Dat blijkt uit de nieuwe CIM-luistercijfers die vandaag, dinsdag 19 oktober 2021, bekendgemaakt werden voor de periode van 1 mei 2021 tot en met 31 augustus 2021.


Robin Vissenaekens, channel manager Joe: “Dit is een mooie en objectieve bevestiging van de juiste positionering van Joe en de grote inzet waarmee het Joe-team daaraan vorm geeft. Na een sterk voorjaar en een zomer met het Joe Muziekrad in Westende schoot Joe dit najaar meteen sterk uit startblokken met oa de Top2000. Joe zelf is in topvorm. Het CIM bevestigt dat ook de Joe radiofamilie: Joe 60's & 70's, Joe Lage Landen en Joe Easy het almaar beter doen. Joe is des te meer klaar voor de herfst en de winter met Hemelse Helden op 1 november waarbij we de overleden artiesten en hun greatest hits eren en natuurlijk de feestelijke plannen voor Joe Christmas worden volop uitgerold.”


Michael Dujardin, channel manager Qmusic: "Voor het hele team van Qmusic is het enorm fijn om te merken dat we de tweede grootste zender van Vlaanderen blijven, maar ook de meest beluisterde binnen onze kerndoelgroep van 18-44 jarigen. We gaan dit najaar hard blijven bouwen aan ons station met Maarten en Dorothee in de ochtend, Vincent Fierens wanneer de werkdag er bijna op zit én een dag-, avond- en weekendprogrammering die horizontaal en dus erg herkenbaar is. Bovendien blijft Qmusic inzetten op grote acties, met wereldsterren als Ed Sheeran die we enkele weken geleden mochten verwelkomen voor een unieke showcase in de Q-studio. Of met het ràzend-spannende ’20.000 euro in 20 seconden’ waarin we enkele winnaars een buitengewone financiële meevaller hebben bezorgd. Volgende maand vieren we de 20e verjaardag van Qmusic met een grote feestweek en ook voor volgend jaar gaan we met baanbrekende en spraakmakende acties Vlaanderen in vervoering brengen.”


Sven Ornelis en Anke Buckinx (foto Joe)

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.