Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hallo allemaal ik ben op zoek naar de de reclames van 13 VERONICA ALARMSCHIJVEN & SAVED BY THE BELL en RADIO VERONICA PRESENTS MCA SUPERSTARS wie heeft deze en zou deze willen plaatsen? Gr John
-
-
-
Hallo allemaal ik zoek de jingel bij "Ook goeie morgen"``Good morning world it's a brandnew day bekent van het nummer bleu Mink - Goodmorning Freedom ik heb deze al bij de buren geprobeerd veel kijkers maar helaas nog geen plaatsing hoop dat iemand deze heeft. Gr John
-
-
-
Wie kan mij helpen aan een jingle, die Joost de Draaijer vaker gebruikte op Hilversum 3. Je hoorde een oud mannetje, dat bijna niet meer bijkwam van het lachen! Joost moest er volgens mij zelf ook telkens om lachen wanneer hij hem draaide.
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
Even sam broadcaster aangezet met jingles, voor de liefhebbers. http://www55.zippyshare.com/v/32436168/file.html
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 42 antwoorden
- 10,3k weergaven
-
-
-
-
Wie heeft misshcien de Jingle De Beuk Er In. Groet, Marcel.
-
- 23 antwoorden
- 5,4k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar commercials van 'witte kat batterijen'. Dit merk bestaat niet meer (eind 2009 gestopt). Ik weet dat ze in de jaren '70 enkele commercials hebben uitgezonden, ik heb er reeds 1 uit 1971 en deze heb ik verkregen van de stichting Norderney. Wie kan me helpen? Alvast bedankt, Ed
-
-