Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
Hallo, wie heeft er nog jingels van het legendarische programma Countdown cafe,het werd iedere vrijdagavond uitgezonden van 10 tot 12 vanuit cafe Bos en duin te Soest. Heelaas is onze Big Al te vroeg gestorven,maar zijn golden voice zal voor altijd bij ons zijn. Groetjes, Richard de Heus
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Hallo, ik ben al een hele tijd op zoek naar die stoomfluit die Jeroen van Inkel gebruikt bij zijn programma. Hij gebruikt m meestal als het 5 uur is, einde werkdag. Alvast heel hartelijk dank. Richard de Heus
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Hallo hier heb ik een compilatie van de Niemandsland-jingles van de KRO: http://www.mediafire.com/?6gidrn7ep9o044t Ik vind het een erg mooi pakket. Je hoort behalve de naam van het programma ook de namen van Eddy Keur, Edvard Niessing en René van der Veer gezonden worden.
-
-
-