Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie kan mij helpen aan een goede kwaliteit jingle NCRV Favoriet, ook ben ik op zoek naar het synthesizer muziekje dat hiervoor gebruikt werd, iemand enig idee?
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
-
-
-
-
-
-
Heeft iemand deze Radio 538 jingles en is hij/zij bereid tot ruilen? (stuur dan een pb) Gaat mij om de jingles uit het pakket, niet zozeer om de eigen producties met die jingles. http://www.mediafire.com/?orc3i774hf930o7 Groeten Simon
-
- 21 antwoorden
- 8k weergaven
-
-
-
Wie bezit er geluidsopname van een radio tune van de USA Bilboard top 100 uit de jaren 50 Heb eventueel geluids / beeld ruilmateriaal oude radio programma`s jaren 50 tv docu`s over radio en tv , hoorspelen Ned/ Britse piraten zenders jaren 60 dit alles uit een rijk audio video archief , en meer radiozaken!
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
Ben op zoek naar een instrumentaaltje van Harold Morrison, the Opry theme, ooit gebruikt door oa Don Allen. Paul de Haan.