Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
Nos-Jinglepakket-Radio-Tour-De-France-1984
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo Weet iemand wie de uitvoerende is van het nummer in dit fragment waaroverheen Ferry Maat de Soulshow opent? ('Rise America Rise') Stem doet mij denken aan Billy Paul, maar ik kan het nergens vinden en ook Shazam geeft geen antwoord. Je hoeft het nummer niet te posten, titel & uitvoerende zijn genoeg https://soundcloud.com/simonfex/opening-tros-soulshow-vanuit-californie-19 dank Simon
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Bijna alle cuts uit The Power zijn er in 3 tot 10 (!) remixen. Dat geldt in mindere mate voor de tape met de additionele fillers. Toch zijn er ook van de Rockfill een paar versies die nooit in Nederland zijn gebruikt, wel in de US. Dit is een alternatieve mix van de Rockfill waarbij het effect in het intro er uitgelaten is en dat geldt ook voor de blazers in het middenstuk. Wederom, helaas, in mono. (Wel met een stereo galm eroverheen, vermoed ik.) https://soundcloud.com/simonfex/tm-power-rockfill-alt-mix SF
-
Collega's Heeft er iemand meer info en/of werkt er iemand met : The Ultimate Radio Promo Library van Ben Freedman uit de VS ? Deze library zou te koop zijn voor de som van 475 dollar en omvat alle Jingles/Shouts/Beds enz van de beroemde Ben Freedman Studios in Dallas. Volgens de reeds verkregen info kan men door knippen/plakken/mixen zelf Jingles in elkaar flansen die de sound dragen van de Amerikaanse jaren 60 & 70 (de sound van de zeezenders). Uiteraard voor je eigen radiostation en men mag niets verder verkopen, enz... (men krijgt een gebruikers-licensie voor 99jaar). Ken voldoende mensen die ervaren zijn om zulke dingen af te mixen tot aanva…
-
Hallo iedereen, zijn er mensen die ook Tunes, Jingles, TOTH's, Power Intro's, Sweepers, e.d. verzamelen van NPO3FM? Ik weet dat er op verschillende sites als YouTube en Soundcloud (Purejingles) er wel materiaal te vinden is maar wellicht dat er mensen zijn die al een verzameling hiervan hebben.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft voor mij misschien jingles die gebruikt werden bij Goud van Oud. Groet, Marcel.
-
Admin opmerking: 1. ik heb de dubbele posting verwijderd. 2. Een bericht wat alleen met hoofdletters is wordt direct verwijderd: wordt in forumtaal uitgelegd als schreeuwen. 3. Graag in onderwerp aangeven waar het over gaat, alleen jingle is wel heel erg summier. Discussie gesloten
-
In de jaren '90 werd een reeks jingles voor Goud van Oud gemaakt, gebaseerd op bekende hits. Hier wat voorbeelden. SF
-
-
-
-
Hier is de tune van het Veronica programma Toeters & Bellen dat gepresenteerd werd door Chiel van Praag. https://soundcloud.com/simonfex/tune-veronicas-toeters-bellen De tune is gecomponeerd door John vd Ven en uitgevoerd door het Metropole Orkest. Dat kon toen allemaal... voor weinig.. SF
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Veronica terug naar de schoolbanken 04.02.2013 - Wie zitten daar nou toch in de schoolbanken? Het zijn Ad Bouman en Juul Geleick, voormalige technici van Veronica, de zeezender, achter hen zit Lex Harding en tussen hen in zit Tom Mulder naar buiten te kijken. Euh, wel een beetje opletten, hè Tom. En onder zitten ze te praten met Karel van […]The post Veronica terug naar de schoolbanken appeared first on JINGLEWEB.NL. http://www.jingleweb.nl/index.php/2014/02/04/veronica-terug-schoolbanken/
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-