Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server 1967 09 16 R Sweden - Roger Wallis & Dave Lee Travis - Saturday Show (25 mins) [verborgen inhoud] 1968 00 00 R Sweden - Roger Wallis - Saturday Show (25 mins) [verborgen inhoud] 1968 07 00 R Sweden - Roger Wallis, Sidney Coulson - Saturday Show (40 mins) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 376 weergaven
- 2 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan California Anorak 1967 09 16 R Sweden - Roger Wallis & Dave Lee Travis - Saturday Show (25 mins) [verborgen inhoud] 1968 00 00 R Sweden - Roger Wallis - Saturday Show (25 mins) [verborgen inhoud] 1968 07 00 R Sweden - Roger Wallis, Sidney Coulson - Saturday Show (40 mins) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb in de nalatenschap van oom Bull Verweij een folder gevonden van Radio Syd.......uit Gambia en van juli 1974. Weet iemand er iets meer over? Zo maar, verder vind ik het weinig interessant. Maar wel blijft de vraag waarom Bull deze folderuit juli '74 in z'n archief heeft en hij ook nog uitgerekend heeft hoeveel de Gambiaanse munt "Dalasis" toen waard was.
-
Op verzoek van Helmut heb ik deze opname van hem gedigitaliseerd. [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 598 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Achim Radio Valentine Deutschland 228 [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 671 weergaven
-
-
Deze twee opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 717 weergaven
-
-
Hello, recently I added two shows of Radio Valentine german shortwave pirate mid 70th: http://www.frfreak.de/achim/english/count.php?url=R0277RadioValentineJohnnyOBrian70er.mp3 http://www.frfreak.de/achim/english/count.php?url=R0499RadioValentineJohnnyOBrian1975.mp3 73 achim
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Blijkbaar heeft de Vereniging Veronica de naam Veronica niet wereldwijd beschermd [verborgen inhoud] Simon
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Veronica was a pirate radio station based in Leicester,England,in 1982. The 90 minute recording,from my original cassette tape,is of poor quality. Sorry about this. The DJs on the recording are Paul Anthony followed by Dave Measy. Veronica 1125 kHz (266m) 01/08/82 Veronica was een piraat radiostation gevestigd in Leicester , England , in 1982 . De 90 minuten durende opname , van mijn originele cassette , is van slechte kwaliteit . Het spijt me . De dj's van de opname zijn Paul Anthony gevolgd door Dave Measy . Veronica 1125 kHz ( 266m ) 01/08/82
-
- 0 antwoorden
- 979 weergaven
-
-
Toen ik twee weken geleden onderweg naar mijn vakantieadres in Frankrijk door Luxemburg reed zag ik de hoge rood-witte antenne op de heuvel bij Dudelange staan waar vandaan enkele RTL programma's worden uitgezonden. RTL Deutschlands Hitradio op 93.3 is tot ver voorbij Nancy nog mee te krijgen. Het deed mij ook weer even denken aan welke leuke stations hier in het verleden hebben gezeten en vaak aanstonden als we in de buurt kwamen. WAKY 107 FM en Sunshine 102.2 met beide Engelsgesproken programma's. Heeft iemand van jullie verzamelaars misschien van 1 van deze 2 stations nog opnames beschikbaar ? Ik heb gezocht op internet maar helaas geen geluidsfragmenten teruggevonden.…
-
-
- 1 antwoord
- 997 weergaven
-
-
-
Gisteren was er in het Duitse Erkrath weer de jaarlijkse Radiotag. Andy Archer en Johnny Jason waren de hoofdgasten. Verder waren aanwezig Ferry Eden, Dick de Graaf, Mark van Amstel, Graham Gill en Herbert Visser. De foto's: https://www.internetradiocafe.nl/gallery/album/25-radiodag-erkrath-2015/
-
- 5 antwoorden
- 966 weergaven
-
-
Hallo Radiofreunden, In meiner Jugend (ich bin vom Dezember 1959, also ca. 1980 war ich 20) habe ich in Zevenaar, an der deutschen Grenze, gelebt und viel WDR 2 gehört. In den Jahren 1973 - 1980 gab es eine 2-stündige Sendung namens Radiothek. Kennst du es vielleicht auch? Ich habe ein paar Radiochecks, aber vor allem viele Erinnerungen an das Programm und (schon damals) an das Design. Ich möchte mit deutschen Hörern/Fans/Freaks in Kontakt treten, die vielleicht – genau wie ich – designbegeistert sind und daher die Melodien und Jingles der Radiothek kennen und haben. In diesem Fall höre ich gerne von dir. Mit freundlichen Gruss, Benno Breda, die Niede…
-
-
- 2 antwoorden
- 783 weergaven
-
-
-
Ray spreekt met Tony Hugas en John Ross-Barnard leest het nieuws aan het begin en eind van deze video : om 11:30 en 12:30. Nadat Ray om 12:00 het weerbericht heeft gelezen begint Paul Graham aan de Fab 40 over 1966.
-
- 0 antwoorden
- 544 weergaven
-
-
Dit zijn een aantal fragmenten van de Beatles Spectacular en het uur tussen 11:00 en 12:00 met Ray Anderson op deze 12de Augustus 2000 vanaf Clacton Pier in de UK. Het geluid onder deze video is opgenomen van de middengolf overigens (met een kristalontvanger).
-
- 0 antwoorden
- 512 weergaven
-
-
Afgelopen maand haalde radio eins oude Duitse "radio legenden" terug op de radio. Helaas was ik dit weer vergeten, maar vandaag heb ik nog een uurtje met Thomas Gottschalk op kunnen nemen voor de liefhebber. Letzter Monat sendete radio eins "Die Rückkehr der Radiolegenden" im radio. Leider hatte ich es wieder vergessen, aber heute habe ich noch eine Stunde der Sendung mit Thomas Gottschalk mitgeschnitten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] mit Thomas Gottschalk
-
- 0 antwoorden
- 852 weergaven
-
-
Real closure of broadcasting on a wave of 208 meters (1440 khz) The peculiarity is, that after December 30, 1991, broadcasts of Radio Luxembourg continued through the "ASTRA" satellite and continued for one more year, until December 30, 1992. After this date, Radio Luxembourg - The Station of The Stars is silent forever ... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 926 weergaven
-