Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
Virgin 1215 03-04-93 Tommy Vance - Sandy Beach - Test Transmission 00.48-01.32 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 10-1-1981. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 817 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 30-1-1982. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 746 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Help ! Can anyone help me and show me how to mark in bold the title of this post ? Here's the Fox 50 Flashback Countdown : Nov 05, 1977 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
BBC Eastern Counties Radio - Keith Skues - Skues Me 2012 10 28 twee uurtjes: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 2012 12 02 twee uurtjes: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Meer heb ik niet van 2012. Groet, Jan
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Heeft iemand voor mij de Pams - Series 18 Sonowaltz van Big L? Dus niet de instrumentale maar gezongen. Graag mooie kwaliteit voor als ik wil genieten in de auto.......Ja, ik weet het, ik heb een beetje een Radio London tic. Dank vast.
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij de originele Beatles Story zoals die in de winter van 1971 op 1972 werd gemaakt door de BBC radio. Uitgezonden op Radio 1 van mei tot en met september 1972, presentatie Brain Matthews, productie Johnny Beerling. De tapes werden gebruikt als basis voor TROS Poster in 1974 (geactualiseerde herhaling 1976 en 1981). De links: [verborgen inhoud] 01 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 02 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 03 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 04 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 05 - Part …
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Omdat het zaterdag is maar weer 's een opname van de "echte" WABC. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 172 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 169 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud] Ik heb dit opgenomen op DAT, op have snelheid met en sample frequentie van 32 kHz. Prima voor FM opnamen (met een audio frequentiebereik tot 15 kHz).
-
- 0 antwoorden
- 203 weergaven
-
-
Dit zijn twee opnamen uit het archief van Chet Reuter. [verborgen inhoud] Op de cassette inlay, in de download, kun je lezen wat Chet over deze opname opgeschreven heeft.
-
-
- 1 antwoord
- 154 weergaven
-
-
-
Zijn er nog opnames van de Afn zender Sogel die uitzond via de 93.5? Zit in oude radio aantekeningen te lezen, die ik als 13 jarige maakte van zenders die ik destijds ontving op fm hier in Winschoten. En daar komt veelvuldig Afn Sogel voor bij. zo te lezen was het een fm relais van de bekende Afn Bremerhaven.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 812 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 14-4-1979. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
Hi all [verborgen inhoud] 2000 [verborgen inhoud] enjoy
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 411 weergaven
-
-
Hoewel de vlag niet helemaal de lading dekt had Roy Bates wel een offshore verleden... Wednesday, 11:00 on BBC Radio 4 Synopsis In 1966, a former pirate radio broadcaster, Major Paddy Roy Bates, occupied a disused military platform in the North Sea, and moved his family aboard. The next year he declared it to be the sovereign Principality of Sealand, appointing himself Prince Roy, and his wife, a former fashion model, as Princess Joan. Five decades on, the Bates family still occupy the platform, having survived the repeated attempts by the British government to evict them by legal means, and having fought off attempts by rival groups to seize the platform by f…
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
1972-06-24 http://adf.ly/Re2nh 1973-06-16 Guest Host - Don Bowman http://adf.ly/Re2xC
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 15-4-1967. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www78.zippyshare.com/v/95581123/file.html
-
- 0 antwoorden
- 791 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Forever Jingles has also uploaded a two part video on Roger Day's 50 years in radio.
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Coca Cola Cassette kant A [verborgen inhoud] Coca cola Cassette Kant B [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-