Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-2040-2100-DaveChristian-DaveChristianShow Matige opname, verschil in snelheid. Datum is zeker niet 12-04-1970 maar van een dag eerder. In het volgende uur is er de bevestiging. Deze komt zo snel mogelijk beschikbaar. Header, tekst en link zijn aangepast. 00:00 Norman Greenbaum - Spirit in the Sky (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, voormalige [verborgen inhoud]). 01:20 Dave Christian. 03:06 Dionne Warwick - Let Me Go to Him (uitgebracht in de UK op 10-04-1970, [verborgen inhoud]). 05:22 Dave Christian. 05:40 Power Play jingle. 05:51 [verborgen inhoud]: Tom Jones - Daughter of Darkness (uitgebracht in de UK 10 -04-1970). 08:33 Dave C…
-
-
- 1 antwoord
- 308 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 113 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 105 weergaven
-
-
BBC R1 Top 40 Chart edits 30 3 1980 en 22 3 1981 Andermaal een Sakura "container" cassette, ditmaal huilende kwaliteit [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 143 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WOKY-Milwaukee-19600912-1106-1137-RonRiley
-
-
- 1 antwoord
- 167 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 119 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] Naar Scott Miller heb ik vaak geluisterd. Vooral ook naar zijn Sixties at Six : WJMK 16-04-1996 18:00-19:00 - Scott Miller met Sixties at Six
-
- 0 antwoorden
- 123 weergaven
-
-
Container-cassette: BBC R1 ergens eind 1979 vermoed ik in de ochtend, DJ onbekend Geen idee hoe of wat. Op B-zijde van C60 cassette plots ander spul en niet radio gerelateerd, dus afgehaakt. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 312 weergaven
-
-
Dit is een (AM) opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 105 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 97 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 109 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief (van de ASTRA satelliet). [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 116 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 101 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 87 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief, ik vermoed van Compact Cassette. Wie het heeft opgenomen weet ik niet. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 206 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 118 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 91 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] MARS-FM is een station uit Los Angeles met een set wat ongewone call letters omdat de call letters van radiostations ten westen van de Mississippi allemaal met een K beginnen. Ik heb google AI om raad gevraagd en die schrijft: "MARS-FM" likely refers to either the short-lived 1990s Los Angeles-based dance/alternative radio station that played techno and house music or the Military Auxiliary Radio System (MARS), a Department of Defense program for military communications support. The radio station, on air from 1991-1992 on 103.1 FM, was known for its club-style music and for launching …
-
- 0 antwoorden
- 121 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 114 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 81 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 81 weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] BBC-R1-19800914-1900-2000-TrevorDann-25YearsOfRock
-
- 0 antwoorden
- 131 weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 139 weergaven
-
-
Especially for Funpirate, from my own archive. [verborgen inhoud] Somewhere in this recording there's a small piece missing, don't know (anymore) where exactly.
-
- 0 antwoorden
- 100 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 87 weergaven
-