Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.872 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Via Hans Knot kreeg ik deze link, wie radiobloed heeft moet kijken. Het toont een prachtig kijkje achter de schermen van BBC Radio ONE and TWO in 1970. Geweldig uniek. Een kijkje terug in de tijd dat deze ex piraten absolute sterren waren in the UK. En dan het neerbuigende vermanende BBC vrouwtje talking down on the kids. Das het eerste dat me in de eerste 5 minuten opvalt, nu verder kijken. op 10 minuten zien we het verschil tussen de vrijgevochten ex piraat Bl Burn en de mislukte baladsinger J Young met stopwatch in de hand en op de vingers gekeken door een kalende producer, oja en muziek terwijl u werkt in de fabri…
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Hallo, Hier mijn eerste upload op deze inspiratievolle site Ik ben al een tijdje een groot liefhebber van Antenne Bayern. In mijn oren een fantastisch station met herkenbare vormgeving, kort maar krachtige spreeks en mooie acties. De regionale touch is duidelijk aanwezig zonder dat het té lokaal klinkt. Ik vind vooral de items die worden weggespeeld heel aantrekkelijk. Snel, spits en informatief. Ik heb een compilatie gemaakt van de afgelopen maanden. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. http://www5.zippyshare.com/v/27574088/file.html
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-