Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Vincent,

Op zaterdagavond zet altijd wel even AFN PowerNet op. Gisteravond was de 873 kHz zeer goed te ontvangen en daarom heb ik afgelopen maar eens opgenomen. Voor de liefhebbers van Country, het middengolfgeluid en een beetje fading: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  2. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Sunshine Radio Dublin 100.5 FM - 28 10 1982 - Tom Hardy [verborgen inhoud]

3. Hier is de American Top 40 van 4 Augustus 1979 door Casey Kasem 21u-22u : http://www.mediafire.com/?75kcs6jzzzegk2h 22u-23u : http://www.mediafire.com/?67vy403osr95orp 23u-24u : http://www.mediafire.com/?oxcwtorv8afbqta

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Dit zijn drie middengolf opnamen uit de collectie van Mike Grant (cassette 403). Alle info, die ik weet, heb ik opgenomen in de titels. Mocht één van jullie zin en tijd hebben om datum/tijd van uitzending te achterhalen en ook van de "Nr ones show" de DJ, dan zou ik dat heel leuk vinden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  5. Started by Juul,

Ik weet er niks van. Ik kreeg het stukje een paar jaar terug van Ad. Hoe dan ook...............prachtig! [verborgen inhoud]

6. Gast
    Started by Gast,

Om in mijn Wifi radio te loaden zoek ik de stream URL van http://www.thesound.co.nz/Regions/Auckland.aspx Ik kan het nergens vinden en op een e mail verzoek komt geen reactie uit New Zealand. Iemand een idee? Alvast mijn dank. < als je via een laptop luistert doet dit probleem zich natuurlijk niet voor, echter de WIFI radio vraagt de URL, staat ook niet in het overzicht van de radio> Paul de Haan.

7. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

8. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Juul,

Ach ja, Robert w Morgan deed wel eens "grappige" dingen ????

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  10. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Britain Radio - 14082008 - 0230-0258 UK Time - The Radio Caroline Story & A Sound For The Nation [verborgen inhoud] Britain Radio - 14082008 - 0258-0323 UK Time - The Radio Caroline Story & A Shadow Of The Past [verborgen inhoud]

11. Started by Robin Westhof,

CFNY Toronto Canada Populair invloedrijk alternatief FM radiostation voor Toronto en weide omgeving. -------------------------------------------------------------------------------- CFNY 102.1 MHZ FM 04-87 Evening Show Scot Turner 47 minuten Met de volgende artiesten: Level 42, The Smiths, Rem, The Doors, Kate Bush/Peter Gabriel, Colourfield, Talk Talk, Westworld en Love and Rockets. [verborgen inhoud] Dank aan "jepatrick"/?) Robin

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  12. MiAmigoInt.-20190628-0900-1100-Erik Hofman & Ben Moerman-in the morning (1ste uitzending). 1-[verborgen inhoud] 2-[verborgen inhoud] Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  13. Started by hans knot,

KVIL Dallas and Fort Worth 103.7 1982 04 06 22.33-00.33 120 min [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

14. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio England 10-08-2008 (1) Jimmy Stone{nowthatsradio}1200-1400 [verborgen inhoud] Radio England 10-08-2008 (2) Rob Murrey{nowthatsradio}1400-1600 [verborgen inhoud] Radio England 10-08-2008 (3) Mark Ashton{nowthatsradio}1800-2000 [verborgen inhoud] Radio England 10-08-2008 (4) Russ James{nowthatsradio}2000-2200 [verborgen inhoud] Radio England 10-08-2008 (5) Andy Morten-Toffee Sunday Smash{nowthatsradio}2200-2400 [verborgen inhoud]

15. Hier is Luxy Legend Kid Jensen, elke dag te horen met 70s @ 7 op Smooth Radio en Smooth 70s http://www.mediafire.com/?bqtcuozod68lrut

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. Started by hans knot,

Great news came from the USA on October 21st: ‘I just wanted to let you all know I was inducted into the Georgia Radio Hall Of Fame last evening at an awards banquet in Macon, Georgia. Just goes to show if you live long enough accolades will come your way. Ron o’Quinn.’ As you know Ron worked on the Laissez Faire during Britain Radio and Swinging Radio England days. Congratulations Ron! He grew up in McRae Georgia and began his career when he was in high school at WMGA in Moultrie. After serving in the Army he returned to South Georgia and resumed his radio career at WVLD in Valdosta. He moved to Florida and worked in Daytona Beach, Tampa, and Miami. In 1966 O’Qui…

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  17. Started by hans knot,

In het hele prille begin van Capital Radio is het volgende programma opgenomen in Londen. Amuserend als altijd is het een geluk dat dit destijds ook bewaard is gebleven op een van de honderden tapes, die Harm voor me heeft gedigitaliseerd http://bars.rug.nl/download/81804f3c635983c7 bestandsnaam : 508Capital-19731124-1100-1200-KennyEverett-DaveCash-KennyAndCash.mp3 bestandsgrootte: 54.9MB beschikbaar tot: 2012-05-14

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by h.roos,

MiAmigoInt.-20180908-0816-1928 (zaterdag). [verborgen inhoud] Link werkt tot 17-sept.-2018. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  19. Two hours with Dick Bartley. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Juul,

Ik heb m'n MG antenne wat verlengd en anders opgehangen en hoor net op 1458 Khz een Engels station met Indiase invloeden. Volgens internet is dat Sunrise Radio maar op hun website staat niks over 1458 Khz. Of kijk ik er over heen? hier staat wel wat en de frq zou niet werkend moeten zijn. Hoe vreemd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] veel interferentie maar met PBT en de Notch gaat het wel. Juul

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. Started by Juul,

Als ik in m'n hobby kamer bezig ben met de soldeerbout luister ik veel naar de KG. Ik hoor dan vaak op 9670 Khz Channel etc. Erg uitnodigend om te luisteren is het niet van het is een allergaartje van programma's waar vaak niet doorheen te komen is. Kan iemand mij de achterliggende gedachten eens uitleggen van dit station? Zijn het soms programma's die door diverse instanties of personen gemaakt worden als hobby? Dure hobby denk ik dan. De website is ook al net als de programma's niet om doorheen te komen. Onduidelijkheid troef. Kijk maar: [verborgen inhoud] Verder wordt de KG tegenwoordig erg gedomineerd door religieu…

22. Started by RobMesander,

De ABTT top 365 op KXradio staat hier! http://www.kxradio.nl/homepage.php?action=uitzendinggemist&podcast=specials Rob

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  23. Started by capitalguy,

waar vind ik deze collectie? ik weet wel het bestaat al [verborgen inhoud] maar de kwaliteit is echt slecht & echt geen plezier om naar te luisteren

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. wbpr power98 vanuit myrtle beach was een leuk radiozender, de vormgeving is geweldig en de presentatie ook. r.i.p. bumper morgan, hij is een paar maanden geleden overleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Started by Drumbeat,

Radio Nova was a pirate radio station based in Leicester,England,in 1983 and 1984. The station could be heard far and wide on its medium wave frequency of 1404 kHz / 212 meters. The station finally closed after being raided by the DTI,in which the operators were prosecuted for unlicenced broadcasting. The recording below is from my original cassette tape from 1983. Sorry if the sound quality isn't too good. The recording is 45 minutes long. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.