Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 14-6-1975 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www63.zippyshare.com/v/94210724/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. Started by capitalguy,

vind ik wel leuk om naar dit programma door te luisteren, gezellig babbeltje en de muziek is ook echt helemaal goed. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  3. Leuk dat er gisteren op http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-2755.html een stel uren ter download zijn aangeboden van de her-start van Radio Luxembourg via DRM. Helaas was het geen laaiend succes en ik ben ook benieuwd wat ze nu gaan doen met de andere LG/MG frequenties die door RTL zijn geclaimt om doelgericht uit te zenden in DRM 279kHz / 100kW vanuit Junglister gericht op Zuid Duitsland 738kHz / 250kW vanuit Beidweiler gericht op Frankrijk 567kHz / 250kW vanuit Clervaux gericht op Nederland 1098kHz / 250kW vanuit Clervaux gericht op Vlaanderen Maar ook ik heb 2 uurtjes opgenomen van de Luxy DRM Service en wel met Benny Brown op 8 Oktober 2005 14u-15u :…

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Started by Vincent,

Uit Nieuw Zeeland een setje opnames van na de zeezender periode: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  5. Tony Parsons, Miranda Sawyer and La Roux's Elly Jackson discuss David Bowie's music and influence, in the light of his new album The Next Day. As the Victoria and Albert Museum prepares for a major David Bowie retrospective exhibition, John visits the Museum's store-rooms to see sketches, costumes and instruments, drawn from Bowie's personal archive. John's guides are designer Jonathan Barnbrook, who is involved in the exhibition and the new album artwork, and curators Victoria Broackes and Geoffrey Marsh. John also draws on his own archive of interviews with David Bowie, including a recording from 2002 where Bowie discusses his influences, the experience of…

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  6. BBC Kent 1990 12 16 1430 1700 Gavin Lawrence Sunday Live Ross Revenge Abandoned [verborgen inhoud]

7. Datum onbekend, 25 minuten lang de Saterday show. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  8. Started by Drumbeat,

Radio King was a pirate radio station based in Leicester,England,in 1982. The recording below features DJs Burt Stutterwell and Andy Pearce. Date of broadcast is 30/08/82 Length is 45 minutes. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  10. Started by Drumbeat,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  11. Summer has offically arrived, Beach Party met Georges Lang is weer op de radio 6 Juli 2015 : [verborgen inhoud] 7 Juli 2015 : [verborgen inhoud] 8 Juli 2015 : [verborgen inhoud] 9 Juli 2015 : [verborgen inhoud] 10 Juli 2015 : [verborgen inhoud] Normaal probeer ik het op te nemen van de lange golf, maar deze komt afgelopen week diep in de ruis en storing binnen.

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  12. Started by Marinebroadcasters,

Eén van mijn favoriete internet stations is het Britse Boom Radio. Dit station krijgt uitbreiding met Boom Light vanaf juli 2022. Light met een knipoog naar BBC Light maar ook naar Radio 390 uit de 60s. Er zijn al tests gaande. Zoek via Tune In Radio naar Boom Light en de tests zijn te beluisteren.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Started by hans knot,

WNEW 1978 08 28 08 09-09 11 Ted Brown and Marian Rogan 63 min Music and news [verborgen inhoud] from the Hans Hogendoorn files

15. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

Hier is van zaterdag 22 juni Radio Seagull met: Pilot of the Airwaves, Delacey en Davies: http://webmail.versatel.nl/horde/services/go.php?url=http%3A%2F%2Fwe.tl%2Fc7A7FJKkmc En hier: Hodgetts en Bloemink (sitting in for Bill Everatt), opgenomen en geupload door Charles van Doornewaard http://webmail.versatel.nl/horde/services/go.php?url=http%3A%2F%2Fwe.tl%2Fsxd7lXVZdk Beschikbaar tot 6 juli a.s. Wachtwoord: freeradio Garry Lee zal morgen gepost worden samen met de uitzendingen van zondag. Theo

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  17. hi to all Writing from Argentina. So excuse me fir the lamguage or some error Can help me with the search of. this episode ? Happy new year to all Jorge

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by Juul,

ik kwam deze aardige site tegen: http://www.amlogbook.com/ Juul

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  19. Started by dave76,

94.000 stemmen. 50 zomerhits. Je hoort ze vandaag tussen 12:00 en 16:00 uur. Check www.zomerse50.nl voor de lijst en www.futurefm.nl om te luisteren. Lijstjesmannen Ron Anbeek en Doctor Dave zitten er klaar voor. Jij ook? Luister dan gezellig mee, zet je radio lekker in de tuin, steek de barbeque en geniet van een zonovergote dag met de 50 grootste zomerhits aller tijden. De zomerse 50. Van 12:00 tot 16:00 uur. Live

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  20. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server RTL208 - Emperor Rosko 1976 (92.30) [verborgen inhoud]

21. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Jackie 00-00-1969-71 Assorted Recordings [verborgen inhoud] Radio Jackie 00-00-1985 The LP [verborgen inhoud] Radio Jackie 04-02-1985 Final Hour [verborgen inhoud]

22. RTL France 2 programma's Radio Caroline o.a. uit het archief 2 RTL France podcast programma's opgenomen met de SoundTab stream audio recorder RTL France - 20200214 - 1400-1430 - Sidonie Bonnec & Thomas Hugues - L'incroyable Histoire De Radio Caroline [verborgen inhoud] RTL France - 20190630 - 0000-0100 - Georges Lang - Les Nocturnus Du Michael Payternak.President Emperor Rosko [verborgen inhoud]

23. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 1-5-1976. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www3.zippyshare.com/v/49419168/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Marius R_Luxembourg 208 - Top Hits Of 1974 [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.