Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.863 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 968 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 423 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 232 weergaven
-
-
-
-
-
In diverse forums en via de mail ontvangen : TER INFO Wij vragen is al jaren af .“ Wat als de Radio Laser nu in 2012 was begonnen met uitzenden ? “ Zou het ook nu nog een succes kunnen worden ? Dit gevoel is en zeker na de ontmoeting van de Laser DJ's in 2009 alleen maar sterker geworden! Als Radio Laser nu zou uitzenden zou men in deze tijd nog zo'n grote aantallen luisteraars trekken ? Zouden de genoemde radiokreten nog werken ??? Met als oogpunt in tijden van Crisis waarin we nu zitten is " het ALL EUROPA RADIO gevoel er nog ? “ Ontdekt het nu zelf via de website www.radiolaser.net met de muziek van toen in een jasje van nu ! …
-
-
-
Hallo, Hier mijn eerste upload op deze inspiratievolle site Ik ben al een tijdje een groot liefhebber van Antenne Bayern. In mijn oren een fantastisch station met herkenbare vormgeving, kort maar krachtige spreeks en mooie acties. De regionale touch is duidelijk aanwezig zonder dat het té lokaal klinkt. Ik vind vooral de items die worden weggespeeld heel aantrekkelijk. Snel, spits en informatief. Ik heb een compilatie gemaakt van de afgelopen maanden. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. http://www5.zippyshare.com/v/27574088/file.html
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 977 weergaven
- 1 follower