Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.835 discussies in dit forum
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 759 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
In 1975 heb ik van een mede verzamelaar een cassette (Sony C-60) gekregen met daarop een opname van 60 minuten van de Engelse landpiraat Radio Souvereign van 25 December 1970 met o.a. Greggy Woovit, Wild Child en Andy Archer. Daar ik nu al mijn cassette's aan het digitaliseren ben was deze cassette aan de beurt.... ... doosje open gedaan en geen cassette erin.... uiteraard nergens meer te vinden..... jaren geleden blijkbaar ooit gespeeld en nooit meer in het doosje terug gedaan en cassetje "verschwunden"... Mijn vraag nu, heeft iemand nog een opname van deze landpiraat?????????? je zou me er heel blij mee maken. Fijne Zondag Henk Kruize
-
-
- 2 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De ?? zijn openstaande vragen waar nog een antwoord op wordt gezocht. 00:00 Scott Walker - Lights of Cincinatti (208 hitpick). 01:27 Marsha Hunt - Walk on Gilded Splinters. 04:03 Jingle Groovin' Sound Of 208. 04:40 Smokey Robinson & The Miracles - The Tracks Of My Tears. 07:30 ?? - ??. 08:44 Recame. 10:39 The Beach Boys - Break Away ([verborgen inhoud]). 13:19 Jingle. 13:39 Jingle Kid Jensen show. 14:13 ?? - ??. 17:20 Manfred Mann - Ragamuffin Man ([verborgen inhoud]). 20:09 Jingle Lucky Luxembourg. 20:17 Reclame New Musical Express. 21:04 The Marmalade – Baby Make It Soon. …
-
-
- 4 antwoorden
- 664 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik luisterde gisteravond met mijn KiwiiSDR naar [verborgen inhoud] op 3975 kHz (75 meter-band). Opeens zie ik op 3955 kHz een dikke rode band verschijnen. Het bleek een DRM uitzending te zijn en gelukkig beschikt de Kiwi software over de mogelijkheid om hier naar te luisteren. Het was Jazz AM. Waarschijnlijk uit de UK gericht op India. Dat is wat ik opmaak het de schermprint hieronder. preview: [verborgen inhoud] In de preview kan je horen hoe het klonk gisteravond. Wil je de volledige opname (30 minuten), laat het dan even weten via een PB.
-
-
- 4 antwoorden
- 699 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 184 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 127 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 263 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] Dit is de laatste opname, die Emile maakte tijdens zijn reis door het (zuid)westen van de VS in 1981. Morgen volgen zijn opnamen uit 1980.
-
-
- 2 antwoorden
- 229 weergaven
-
-
Het half uurtje Nederlandstalig radio op zaterdag bij Radio Luxemburg. De Tipparade gepresenteerd door Mike Verdrengh. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Mischien heb je ze al, misschien ook niet. In ieder geval kan ik weer een mapje deleten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Hier zijn van zaterdag 15 juni: Garry Lee en van zondag 16 juni: Stiles en Bloemink. http://webmail.versatel.nl/horde/services/go.php?url=http%3A%2F%2Fwe.tl%2FY3aR6x9oPH Zij zijn opgenomen en geupload door Jelle van Schijndel. en van zondag 16 juni: Non Stop Music, Harky en Music Cafe met Whall http://webmail.versatel.nl/horde/services/go.php?url=http%3A%2F%2Fwe.tl%2FABiv2sdJBp Zij zijn opgenomen en geupload door Charles van Doornewaard. Beide files tot 30 juni beschikbaar. Wachtwoord: freeradio. Theo
-
Movietone report: Interview with Peter Moore and Tom Lodge, DJ I don't immediately recognise. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 774 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 9-8-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server RadioCarolineRSL-877FM-06-10-1995-MikeAhern0745-0830 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server 11080112001300IanDamon RSL Radio London [verborgen inhoud] 11080113001400IanDamon [verborgen inhoud] 11080114001500IanDamon [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server CapitalRadio-29-8-1987-1915-2000 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
waar vind ik deze collectie? ik weet wel het bestaat al [verborgen inhoud] maar de kwaliteit is echt slecht & echt geen plezier om naar te luisteren
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700330-2002-2100-BobStewart-BobStewartShow Datum klopt. Wordt genoemd direct aan begin van de uitzending. 00:00 Einde nieuws 20:00 door Kid Jensen. Noemt aan einde nieuws datum: 30-03-1970. 01:20 Norman Greenbaum - Spirit in the Sky (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, nummer 14 in de [verborgen inhoud]). 04:25 Bob Stewart. 04:29 Reclame. 05:05 Jingle Colorfull Radio Luxembourg. 05:19 Bob Stewart. 05:27 Clodagh Rodgers - Everybody Go Home the Party's Over (uitgebracht in de UK op 13-03-1970, [verborgen inhoud]). 08:06 Bob Stewart. 08:37 Atomic Rooster - Friday The 13th (uitgebracht in de UK op 13-03-1970). 11:49 Bob Stewart. 12:00 Lincoln …
-
- 0 antwoorden
- 322 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 226 weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Chet Reuter. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 155 weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Na het laatste uur hoor je nog wat extra's, die staan omschreven op het cassette label onder Bonus:
-
-
- 1 antwoord
- 236 weergaven
-
-
30 minutes of KBTR Denver Colorado, Johnny Mitchell 03-08-1966. Waarschijnlijk uit het archief van Hans of van het Net. [verborgen inhoud] More info about earlier KBTR Denevr http://denverradio.tripod.com/kbtr.html
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-