Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by h.roos,

MiAmigoInt.-20180908-0816-1928 (zaterdag). [verborgen inhoud] Link werkt tot 17-sept.-2018. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 4 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  3. Hi all this is a stereo satellite recording via Q.E.F.M I think [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. Een vraagje en een aanbod. Ik ben op zoek naar afleveringen van de documentaireserie 'The People's Songs' die Stuart Maconie in 2013 maakte voor BBC2. Hij interviewde willekeurige radioluisteraars over de impact van beroemde hits op hun eigen leven en op de (Britse) maatschappij. Van She Loves You tot We'll Meet Again tot God Save The Queen, van Rehab tot Small Town Boy tot My Boy Lollypop. Ik heb een aantal delen die ik in de voorbije weken met veel plezier tijdens autoritten heb geluisterd. Fantastisch. Er zijn vijftig delen en ik kan er verder niets meer van vinden, behalve een site vol dode links. www.bbc.co.uk/programmes/b01qqcsm Dit is wat ik zelf heb. S…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  5. Nou...60 jaar geleden niet helemaal maar wel 59 jaar geleden. De kreet Boss Radio verbaasde mij enigszins toen in mei 66 opeens Radio England zich zo voorstelde aan het luisterpubliek. Vertaald naar Nl zou het dan "Baas Radio" moeten zijn. USA humbug die ook niet klopte. Immers SRE gebruikte niet het Boss Radio format uitgevonden in de mid 60s door de Amerikaanse radio doctors Drake en Chenault. Maar dat terzijde. Overigens lees hier meer over het Boss Radio en verschillen met het mid 60 USA top 40 format [verborgen inhoud] In deze prachtige 2 uur durende KHJ show van wijlen Robert W Morgan komt dit formt goed uit de doeken. Robert W was de Westcoast variant op E…

• 0 antwoorden
    • 493 weergaven
  6. Started by Juul,

Op 10 mei 1982 ging WABC als top 40 station in New York stoppen. Het werd een 'all talk station" WABC geldt bij veel radiomakers van mijn generatie als het grote voorbeeld. Ik heb het geluk gehad om twee keer in NY te zijn en te kunnen luisteren. Da's toch anders dan bandjes te beluisteren. Ik was er in 1969 en 1976. Een ware belevenis ! Hun laatste uitzend uur is op internet te vinden. Maar ook in het Amerikaans vak blad voor radiomakers, "Radio en records" had een mooi artikel in mei 1982 waarin ze terug keken naar de glorie dagen van WABC. Als echte fan vind ik het een erg mooi kijkje in de keuken. Lezen maar dus ! [verborgen inh…

7. New-old audio materials from the station of the stars, that were not on this forum... (I think). Of course, the recording on the 208 meter wave is pretty disgusting, nevertheless, maybe someone is interested in it... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] valid until Monday 17 March :)

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 598 weergaven
  8. Hans Hogendoorn heeft op 14 November 1985 en aantal opnamen van Henry & Ollie Stuart gemaakt. Ik zal die af en toe in dit draadje plaatsen. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 484 weergaven
  9. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 163 weergaven
  10. Archives sonores Eric C. Frequence Nord (FM 94.7) was the new name for the french public service France Inter Lille (FIL) This is a 30 Minutes recording featuring Tonton Sigismond -SoloClub- Hit-Parade des Clubs (N° 01-05) MediaFireFQ-SIG

• 0 antwoorden
    • 170 weergaven
  11. Started by Vincent,

Op het internetstation V-Radio liet Leo van der Goot in 2006 horen hoe je radio moet maken. Resultaat is een heerlijk uurtje radio: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  12. Uurtje Number Ones op de 1440 khz. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2k weergaven
  13. Started by Alex,

Two times WMRQ Boston from 1987. Jay Gordon and Tom McKay September 9 from 09.00-09.48 hr. [verborgen inhoud] Jay Gordon September 10 Johnny Dark 09.00-09.48 hr Also WMRQ [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  14. De zomer is eindelijk begonnen, Beach Party is weer terug. Een van de weinige magische momenten nog op de radio, lange golf, beetje ruis en gekraak en een buitenlandse stem. Blijft heerlijk http://www.mediafire.com/?g840soq5dbbt1f8

• 3 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  15. Gast iro
    Started by Gast iro,

Hallo, Ik ben sinds januari bezig met een eigen internet radio station www.internetradiooudenvliet.nl ,nu willen wij komende januari, i.v.m. het 1 jarig bestaan een marathon gaan houden,met daar aan vast gekoppeld een geld inzamelings actie voor een goed doel. Nu wordt ik van alle gemeentelijke instanties niet veel wijzer,voor wat betreft inzamelings acties. Kan iemand mij vertellen of wij daar een vergunning moeten hebben,om geld in te zamelen via de radio voor een goed doel.

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  16. Twee keer drie kwartier met Caroline Martin op 87,7 MHz. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  17. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 846 weergaven
  19. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 18-1-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 872 weergaven
  20. Download link [verborgen inhoud] 2 bestanden BBCRadio2_20180213-0000-0100(SoundsOfThe70s-JohnnyWalker-Cable).mp3 BBCRadio2_20180213-0100-0200(SoundsOfThe70s-JohnnyWalker-Cable).mp3

• 0 antwoorden
    • 868 weergaven
  21. Started by Drumbeat,

Big L 1395 Mike Read 0900-1030 26/05/05 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  22. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 755 weergaven
  23. MiAmigoInt.-20190628-0900-1100-Erik Hofman & Ben Moerman-in the morning (1ste uitzending). 1-[verborgen inhoud] 2-[verborgen inhoud] Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  24. 1993 08 28 Virgin 1215 Dave Fanning Stereo Satellite recording 16.15 - 17.00 [verborgen inhoud] 1993 08 28 Virgin 1215 Dave Fanning Stereo Satellite recording 17.00 - 18.00 [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 922 weergaven
  25. Started by hans knot,

WLTW 106.7 New Yersey 1986 08 13 0841-9.30 48 min including Sandy Jackson on the news and Bratt Johnson [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.