België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.019 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server 2014-05-31-08h21m-MiAmigo40 [verborgen inhoud] 2014-05-31-12h01m-MiAmigo40 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Als 15 jarige nam ik in 1970 vaak de muziek op van de BRT Top 30, wel met de DJ aankondiging eruit gelaten, dus voor toen leuk bandje maken met de hits van die week en de week erop weer wissen met de hits van die week erop.. Maar wat ik nu zoek is een complete opname van een BRT Top 30 uit het jaar 1970, dus alleen 1970 en geen ander jaar. Is er iemand van onze forumleden die dat nog in zijn archief heeft en het met mij wil delen? Heel veel dank alvast.. Groet Henk Kruize
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Helaas verder geen gegevens - wie de datum kan uitzoeken: graag en dank Radio Mi Amigo - Top 50 - Bert de Groef - 29 juni 1985 [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Wie oh wie heeft er nog opnames van Peter van Zeelst, hij was DJ bij Radio Royaal in de jaren 80... dat was de tijd dat ze net over de grens bij Valkenswaard voor Nederland uitzonden. Peter heeft helaas geen opnames meer van zijn programma's aldaar en ik wil eens kijken of iemand hier op de site "nog wat van Peter heeft liggen".. Zou heel fijn zijn als er nog wat boven water kwam ... Groet Henk Kruize
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Naar aanleiding van de posting van JP gisteren heb ik deze opgezocht. De opname komt van een cassette uit de collectie van Alex uit Alkmaar. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze uitzendingen heb ik toendertijd op DAT opgenomen vanaf 7:00 op de 30-ste tot 23:00 op de 1ste. 3 Jaar geleden heb ik de "dumps" van deze DATjes in brokken van 4 uur (1 DAT = 4 uur) op MF gezet. Voor wie het gemist heeft of interesse heeft in deze opnamen, ze staan hier: [verborgen inhoud] Op Radiopedia staat een mooi overzicht van de programmering : [verborgen inhoud] Martin van der Ven heeft een mooie video van dit event op youtube gezet :
-
- 0 antwoorden
- 766 weergaven
-
-
X-tra FM - 1989-1990 - Demo Over Diverse DJs [verborgen inhoud] ------------- Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein X-tra FM Heers - 19910000 - 1400-1500 - Rudi Van Vlaanderen [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Bron voor de schuin geschreven tekst hieronder : [verborgen inhoud] (onderkant van de pagina) Radio Maeva via kabelradio Zeven Een toevallig gesprek tussen Eric Hofman en Erwin Bergmans lag aan de basis van een reüniefeest, waarna men kabelradio Radio Zeven onder leiding van Didier Vanderveken overtuigde om op vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 mei 2001 programma's uit te zenden in de Maeva-stijl. Tijdens de voorbereiding daarvan ontstonden dan weer de plannen om met zoveel mogelijke oude Radio Maeva-presentatoren, na het revival weekend, terug programma's te laten maken. Het nieuws verspreidde zich uiteraard als een lopend vuurtje en vrij s…
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] MiAmigoDuisburg-1984090x-107 8-BenVanPraagWekkerwacht-0803-0848
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Andromeda-19831126-Top40FreddyZeelanddl3-1600-1700-
-
- 0 antwoorden
- 810 weergaven
-
-
hallo allemaal we zijn op zoek naar uitzendingen van radio contact lokaal als nationaal voor onze website bent u in bezit van opnames of heb je ze in digitaal neemt graag contact met ons op het mailadres textradiodjdeman@gmail.com of firmin.boon@hotmail.com wij zijn de eigenaar van [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,6k weergaven
- 1 follower
-
-
De Kippevrienden van Merkem zijn op reis.. Radio Uylenspiegel is een tweetalige vrijradio vanuit Cassel Frans-Vlaanderen en bestaat al sinds 1 januari 1978.. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 780 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Extra Gold Koksijde einde 17 mei 2013 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 848 weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 699 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 14.9.2013 2200-0236 Johan De Graaf, Jan Parent en Geert Devries
-
- 0 antwoorden
- 632 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] laatste programma Frans VD Smissen met Kompas Totaal bij Kompas, Frans Jodelaar, Bert Ree 1608-1800 + Zomaar een plaat Bert Ree 1800-1816
-
-
- 1 antwoord
- 735 weergaven
-
-
Drie afleveringen uit 2004 van het Studio Brussel programma "Sample Minds". Een programma met de originelen van gesamplede nummers en covers. Presentatie: Stijn Van de Voorde (volgens Google / Wikipedia). [verborgen inhoud] Helaas geen playlists of andere informatie. Aanvullingen zijn welkom.
-
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
De eerste aflevering van het programma "Worldwide", een programma met jazz, soul, hiphop en funk van Gilles Peterson, uitgezonden op 6 september 2004 op Studio Brusssel. Waarschijnlijk ook uitgezonden op BBC Radio en andere zenders. [verborgen inhoud] Helaas geen tracklist of verdere informatie. Dit is de enige opname die ik heb gemaakt.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
Twee afleveringen uit 2003 van het Studio Brussel non-stop mix programma "Hang the DJ" waar eerder ook Soulwax / Too Many DJ's mixen voor maakten. Aflevering van 17 mei 2003 gemixt door Pat Ver Elst Aflevering van 24 mei 2003 gemixt door DJ Bobby Ewing (Jimmy Dewit). DJ Bobby Ewing maakte ook met anderen onder de naam "Discobar Galaxy" een gelijksoortig non-stop mix programma voor Studio Brussel. [verborgen inhoud] (de flac en mp3 files bevatten dezelfde opname, omgezet van wav) Playlist 17 mei 2003: Playlist 24 mei 2003:
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Een aantal afleveringen uit 2003 en eentje uit 2004 van het Studio Brussel hip-hop programma "The Hop". Presentatie "Lefto" (Stéphane Lallemand), Krewcial & Gus. Het programma heeft bestaan van 1999 t/m 2020! [verborgen inhoud] (De laatste file is in het Ogg Vorbis formaat) Een aantal oude afleveringen uit 1999 en 2000 zijn te vinden op de Mixcloud pagina van Krewcial: Mooi artikel met meer informatie: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Twee afleveringen uit 2003 van het Studio Brussel R&B programma "Juice". Indertijd uitgezonden op zaterdag avond. De aflevering van 15 februari met vervangende presentator TLP / Troubleman (Paul Lannoy) De aflevering van 22 februari gepresenteerd door 'Carolien'. [verborgen inhoud] Helaas heb ik verder geen informatie en ook via Google niets terug kunnen vinden. Aanvullingen zijn welkom! Playlist van 15 februari:
-
- 0 antwoorden
- 992 weergaven
- 1 follower
-
-
Twee afleveringen uit 2003 van het programma "Bounce" op Studio Brussel. Reggae / Dance hall met presentator TLP / Troubleman (Paul Lannoy) (Engelstalige presentatie). Meer afleveringen of informatie heb ik helaas niet. Aanvullingen / correcties zijn welkom! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Gemini - 24121981 - 0000-0200 Uur - Don Pedro&Tom Breme&StafVI-KorteGemini'sGeschiedenis-RobRonde [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 1 December aanstaande is het 20 jaar geleden dat Stan Haag overleed. Op 26 Februari 2000 was hij te gast op de Belgische Zeezenderdag in Beervelde en sprak Serge van Gisteren met hem.
-
- 0 antwoorden
- 988 weergaven
-