Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
Hallo, Heeft iemand soms iets opgenomen van radio Caroline meets radio Atlantis uitgezonden door radio 19 Ik zoek ook nog programma's van Steve England Hartelijke dank
-
-
-
-
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZU4GILAPQ7WW.mp3 PPPPPPPPaulllllllldddddeeeHaaaannnnn.
-
-
-
-
-
-
Vandaag in dagblad Trouw een aardig achtergrondartikel (blz. 16-17) over de beginjaren van de Nederlandse radio-omroep. Een paar details: - de echte groei begon in 1930. Begin dat jaar waren er nog 140.000 luisteraars, een jaar later waren dat er 400.000 - Over Avro-baas Willem Vogt: 'Dat niet het voor de hand liggende Amsterdam maar de stad in 't Gooi centrum voor radio en later televisie werd, had alles te maken met Vogts huishoudster. Zij wilde niet mee verhuizen naar de hoofdstad.' Paul
-
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
-
-
Mijn naam is Lykke, ik ben Deens, 27 jaar, en woon in Aalborg - Denemarken, maar ik kan praten een klein beetje Nederlands. Ik hoop beter te zijn. Pheww.... I'm a big fan of Peter Koelewijn, Radio Veronica, Rob Out and "My Little Pony" (off-topic, I know). I've been visiting your beautiful country 4 times now and I wish that I one day will be able to speak and write Dutch like a 3rd language. Radio Veronica is a wonderful way to learn the language, I think. I've made several drawings of Rob Out and Peter Koelewijn and hopefully more will come in the future. Thank you for reading all this. I'm looking forward to meeting you all Een mooie dag en tot zo - EN Veroni…
-
-