Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Juul,

Dat lijkt mij een prima plan. bron: De Gooi & Eemlander. [verborgen inhoud]

2. TIP DKARS: Dit kreeg ik van een kennis: [verborgen inhoud] Voorpagina en vanaf blz. 16 Groet, HA

• 1 antwoord
    • 880 weergaven
  3. Started by Juul,

bron: Geenstijl.nl http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/05/baas_buma_verdient_400000_euro.html#comments

• 1 antwoord
    • 879 weergaven
  4. Started by Juul,

Politici meten soms met twee maten. Zo ook nu weer, ditmaal is het D66-er Kees Verhoeven Lees maar: [verborgen inhoud] En is dat niet dezelfde partij waarvan de onderstaande mevrouw gewoon haar wachtgeld krijgt? Al 18.000 euro voor de afgelopen paar maanden. [verborgen inhoud] En is dat ook niet de partij die zo voor een referendum is-was? "Maar nu even niet..........." Ik wordt soms zo verdrietig van de politiek.

• 1 antwoord
    • 878 weergaven
  5. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

[verborgen inhoud] Leuk speeltje. Paul

• 3 antwoorden
    • 878 weergaven
  6. Started by hans558,

Op het forum is geen aandacht geweest voor het overlijden van John Wetton , bassist bij veel grote popgroepen... [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 877 weergaven
  7. Started by Harmen,

Uit verveling ben ik eens aan het stoeien geweest met iTunes om te zien of ik er iets van een simpele muziekplanner van kan maken. Met wat geknutsel ben ik tot een resultaat gekomen. Voor degene die iets meer uit itunes wil halen dan willekeurig nummers afspelen heb ik mijn stappen eens op papier gezet. Het stappenplan heb ik als pdf bijgevoegd. [verborgen inhoud] Succes ;)

• 2 antwoorden
    • 876 weergaven
  8. Gast
    Started by Gast,

Hier is over nagedacht, ik ga binnenlopen, de mega selfie. Eigen ontwerp PdH, octrooi en alle rechten beschermd. De kwaliteit is van eenzame hoogte, ook zeer geschikt voor lieden die het "te hoogh" in de bol hebben. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 875 weergaven
  9. Het gaat over het kantoor van de Stones in A'dam. [verborgen inhoud]

10. Hallo ik ben op zoek naar een opname van de dubbel Elpee Veronica 1975 . Het is de elpee met tunes + 100 jingles en stukje programma.Norderney voorop en stickers achterop ! De 100 Jingles heb ik reeds gevonden maar de andere 3 kanten van de Elpee mis ik dus . Heeft iemand deze en zou hij ze dan als mp3 kunnen aanbieden .. Alvast dank Jaap de vries

11. Started by Juul,

Ik heb een SONY-Ericsson mobiele telefoon. Een T630. Maar als ik dan inlog op de website van "NL-Alert" moet ik kiezen voor een besturingssysteem. Maar weet ik veel......Het is gewoon een telefoon waar ik mee kan bellen en gebeld worden. Oh, ja, SMS zit er ook op. Maar verder niks....(gelukkig ). Maar ik kan nergens vinden hoe ik NL alert kan instellen. Aan de andere kant, als er oorlog uitbreekt weten we dat natuurlijk al lang voordat je een NL-alert krijgt.

• 6 antwoorden
    • 874 weergaven
  12. Gast D.V.V.
    Started by Gast D.V.V.,

Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar. Toen ik daarnet naar het radiocafé ging verschoot ik toch wel een beetje. Eerst kon ik niet meer direct binnen. Er was een omleiding ... moest me aanmelden maar dat ging niet via mijn facebookprofiel. Aangezien ik mijn wachtwoord al lang vergeten ben, heb ik dan maar een nieuw profiel aangemaakt. Het is de afkorting D.V.V.geworden ipv Danny Van Vlaanderen. Normaal moet ik me nooit aanmelden en kan ik altijd direct binnen. Ik hou wel van café's waar ik gemakkelijk binnen geraak ... eruit raken is weer wat anders …

13. Started by Juul,

Lees ik tot m'n vreugde dat Paul van Liempt weg is bij BNR. Hij gaat een talkshow doen bij de nieuwe tv zender van RTL, RTLZ. [verborgen inhoud] Kan hij daar weer mensen niet laten uitpraten, pfffffffff"wat was dat hinderlijk zeg. Nu nog Diana Matroos weg bij BNR en dan wat minder programma's zoals "zzp-café" dan overweeg ik weer eens te luisteren. Juul

• 4 antwoorden
    • 874 weergaven
  14. Started by Roxmarie,

Dit nummer kwam ik tegen op een oude cassette, helaas kom ik er niet achter wie het is, en welk liedje het is. Zeer waarschijnlijk uit Rave Radio of Tros Dance tracks. Maar zou ook zomaar iets anders kunnen zijn. Wie weet wat het is,mijn dank is groot.

15. Gast

Op die manier , nu snap ik het.

• 0 antwoorden
    • 872 weergaven
  16. Ik ben de hele tijd bij de opnamen van de LP geweest. In de Hilversumse Phonogram studio. [verborgen inhoud]

17. Started by Vincent,

Ik ben voor iemand op zoek naar advertenties uit tijdschrijften van de band Queen. Iemand die daarbij kan helpen? Een goede kwaliteit scan is wat we zoeken.

• 0 antwoorden
    • 870 weergaven
  18. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 869 weergaven
  19. Started by Harm,

Een MTV voor veertigplussers. Dat was vijf jaar geleden de gedachte achter 192TV. Bert van Breda en René Kroon sloegen de handen ineen en bouwden een zender die 24 uur per dag clips uitzendt van muziek uit de jaren zestig en zeventig, afgewisseld met de originele jingles van Radio Veronica. Nu, bij de vijfde verjaardag, gaat het 192TV voor de wind. “We hebben de vergrijzing mee,” vertelt Van Breda lachend. En dat maakt dat de zender lonkt naar kijkers en kabelaars in andere Europese landen. 192TV heeft met twee miljoen aansluitingen inmiddels landelijke dekking. Alleen Tele2 en Canal Digitaal geven de zender niet door. Van Breda: “Zij zien de meerwaarde blijkbaar nie…

• 0 antwoorden
    • 868 weergaven
  20. Started by PowerMusic,

Hallo, wie O wie heeft er opname gemaakt van Surfradio op 30-08-2015 en 31-08-2015? De mijne zijn namelijk (voor een deel) mislukt. Ik hoop dat er nog iemand is die het opgenomen heeft. Zonden daar de laatste dagen vanaf de Mebo uit!

21. Started by Juul,

en mooi interview met Chris Hillman die The Birds formeerde. bron: Goldmine. [verborgen inhoud]

22. Started by Juul,

[verborgen inhoud] bron: Spreekbuis.nl

23. Started by Juul,

Ik kwam net wat aantekeningen in m'n archief tegen over een 1 dag's bezoek dat zangeres Joan Osborne bracht aan Nederland. Ik weet niet meer precies wanneer (slordig ). Wel staat mij bij dat ze met de vertegenwoordiger van de platenmij een middagje in Hilversum was. En zo kwam ze bij ons langs. Een vreselijk aardig "mens". Zonder kapsones en toen we vroegen of ze mee ging een broodje eten was ze direct in. En zo togen we naar de lokale Hilversumse broodjes zaak tegenover het station "broodje Pouw" . Daar bestelden veel omroepmedewerkers hun broodjes in de avond-nachturen. En dan belden we het taxi bedrijf dat altijd voor de omroep reed, taxi 19000, …

24. Started by Juul,

http://www.cbc.ca/news/technology/story/2013/03/28/technology-soyuz-space-station-expedition35.html Nu live vanuit de ruimte: http://www.space.com/17933-nasa-television-webcasts-live-space-tv.html

• 0 antwoorden
    • 866 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.