Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.476 discussies in dit forum
-
Heeft er toevallig iemand opnames liggen van het 3FM Elfstedenfeest 1997, wel zo actueel in deze dagen. Zat er opeens aan terug te denken. Kijken naar de TV en half luisteren naar de uitzending vanuit de Harmonie in Leeuwarden waar in ieder geval de TROS van 6 uur 's morgens tot 2 uur 's middags uitzond. Ik ben erg benieuwd. Alvast bedankt......
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, Even een vraag over de allereerste serie Geschiedenis van de Popmuziek in Poster, uitgezonden tussen november 1974 en mei 1975. De serie bestond uit 26 delen en was op basis van het overzicht in Radiopedia breed opgezet, namelijk zowel op Amerika als Engeland als Nederland georienteerd. Zo is het deel 'Kapers voor de kust' ((27 maart 1975) nog datzelfde jaar (op 20 november 1975) teruggekeerd in De Geschiedenis van de Nederlandse Popmuziek die Tom en Juul in ieder geval zelf maakten. De 'grote' serie Geschiedenis van de Popmuziek uit 1980 (54 delen) was een aangekochte Amerikaanse serie en dus duidelijk vanuit die optiek gemaakt. Weet iemand -…
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
06/07/2007 [12.00-14.00] Leuk is Anders - Michiel Veenstra - Gerard Ekdom en Michiel praten over Ekstra Weekend - Mevr. Koevoet is het slachtoffer geworden van het schrappen van het tv-programma Nederland In Beweging - Kim uitnodigen om volgende week te komen dansen in de studio met bejaarden - 2x reis naar Live Earth Londen weggeven - Met Barre aan telefoon zo snel praten als Dolf Jansen - Een luisteraar zoekt Jaike Praagman - Live Earth Update - Pippi met een pinguïn-mop - Introspel zonder intro met ANWB-filelezer John Bakker - Anders nog iets?: met o.a. Paul Jambers - poëtisch grunten met Harry - een bestelling …
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hallo allemaal Nu het mooie weer aanbreekt moest ik aan alle leuke/geinige oude zomerplaatjes uit de jaren 90 (Peter Andre, T-Spoon, Mr. President) denken. Ik heb via dit mooie forum al veel top 100's kunnen terugluisteren en enkele top 40's uit de jaren 90. Maar ik hoopte dat iemand ook opnames heeft van de zomermaanden uit de jaren 90 (van bijv. de Top 40 op Radio 538)? Via het Top 40 topic kon ik ze niet terug vinden, dus wellicht heeft iemand nog iets leuks liggen Dankjulliewel en geniet van het mooie weer, Groet Daniel
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Op donderdag 9 juli 1992 was ik aanwezig op het Autotron in Rosmalen bij de uitzending van 50 pop of een enveloppe en de opnames van Nederlands Hitwerk. Ik was nog kandidaat bij 50 pop op het TROS podium,werd door een productie medewerkster geselecteerd en ik moest een muzikale vraag beantwoorden en dat was meende ik een fragment van The Fortunes. Won toen diverse prijzen. Karel van Cooten was de presentator en Peter Teekamp presenteerde Nederlands Hitwerk. Optredende artiesten waren o.a. Gerard Joling & Tatjana,Pater Moeskroen,Johnny,Piet Veerman,Henk Wijngaard,Henk Westbroek. Hieronder wat foto's.
-
Ook voor deze dag weer een paar hele oude publieke fragmenten. Ook een paar keer aandacht voor het stoppen van de zeezenders, maar meer fragmenten van wielerevenementen in m’n archief. 19350831 NIROM - Miss Riboet [verborgen inhoud] 19480831 VARA - Jan de Troye - Koninginnedag Wilhelmina op de Dam [verborgen inhoud] 19660831 RNW - Guus Weitzel - gesprek H Henkemans, D Wayenberg en T Bruins [verborgen inhoud] 19700831 Polygoon - Philip Bloemendal - Gijzelingsactie ambassadeur Indonesië [verborgen inhoud] 19720831 Polygoon - Philip Bloemendal - Wim Ruska olympisch goud [verborgen inhoud] …
-
-
- 13 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-
beste vincent,op het forum van offshore radio kwam ik het 192 RNI weekend tegen de links werken helaas niet meer.zou je dat weekend hier nog maals willen plaatsen,je zou mij en ik denk vele anderen die nog niet zolang deze forums hebben gevonden er een groot plezier meedoen.ik hoop dat je ze wil plaatsen.met vriendelijke groet en alvast zeer veel dank.h.roos.
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
VOO-19950721-AvondVanHetSentiment-JinglesEnTunes-deel1 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
NOS-H3-19801009-1800-1900-FritsSpits-Avondspits
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Al jaren staan er wat banden op zolder, die ik ooit 's bij een kringloop of op een vrijmarkt gekocht heb. Daar ik onlangs een set banden voor twee andere forumleden gedigitaliseerd heb dacht ik, laat ik die banden op zolder ook 's digitaliseren. Het meeste is niet interessant (alleen muziek), maar deze is mogelijk interessant voor andere forummers. De Top 40 van week 52 in 1975, uitgezonden door de TROS, gepresenteerd door Ferry Maat. Ik vermoed dat deze op zaterdagavond, 27 December 1975 is uitgezonden, maar weet dat niet zeker. Wie weet wanneer deze uitgezonden is? [verborgen inhoud] EDIT : Ik zie nu dat deze op eerste Kerstdag is uitgezonden: [v…
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 26-09-1997 presenteerde Will Luikinga de laatste Will Wil Wel op Radio 538 [verborgen inhoud] dit is deel 1 en vanaf minuut 54:30 niet meer goed te beluisteren [verborgen inhoud] dit is weer goed te beluisteren het laatste deel
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Top 40 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Wim
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
VOO-H3-19871225-1000-1130-SimoneWalraven-Top100van1987 [verborgen inhoud] VOO-H3-19871225-1130-1300-LexHarding&RobStenders-top100van1987 [verborgen inhoud] VOO-H3-19871225-1330-1500-RobStenders&BartVanLeeuwen-Top100van1987 [verborgen inhoud] VOO-H3-19871225-1500-1630-BartVanLeeuwen&ErikDeZwart-Top100van1987 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Hello, i Have missed the cashbox Top 100 from April 1977 during Paasdag. Any chance to have the files ? Bedankt
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
YorinFM top 100 Allertijden (18-04-2003) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Deze mist ook nog volledig op stack. Heeft iemand afleveringen?
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-
1-KRO-Hx-19840901-0000-0100-Edvard Niessing-Van zaterdag op zondag. [verborgen inhoud] 2-KRO-R3-19880320-1000-1103-Jeanne Kooijmans-De wakkere wereld. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Het Europarade jaaroverzicht 2005, uitgezonden door de Wereldomroep. Ik plaats hem hier in de hoop antwoorden te krijgen op de volgende vragen: - wat is de uitzenddatum? - wat presenteerde het programma? - is het in Spaans of Portugees? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Misschien een long shot, maar niet geschoten... Ik ben al een tijd op zoek naar de volledige top 100 uit 1983. Zo'n beetje het begin van mijn "bewust" Veronica tijdperk. Ik heb zelf een aantal nummers bewaard op bandje uit deze top 100, maar helaas heb ik de spraak eruit gehaald destijds, waar ik nu veel spijt van heb. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Uitzending volgens mijn notities op het bandje was 30 december 1983. Excuse my handwriting... Ik was 11 :)
-
- 13 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
De Somervakantie zit er weer op, het is weer tijd voor Somertijd: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hoi Henk, Ik kijk eventjes niet en er staat weer heel veel moois hier op het forum. Heb je toevallig ook opnames van de Veronica zondag op Radio 5? Ik ben geïnteresseerd in uitzendingen van "Het Zwarte Gat", "Radio Romantica" en "De Grote Verwarring". Met name Het Zwarte Gat. Dit programma was erg spannend in mijn herinnering. Ik geloofde er niets van, maar het werd zo gebracht dat je er bijna in ging geloven.
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hierbij de eerste 2 uur van de Nederlandse Top 40 van 23 januari 1993 met Gijs Staverman. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet en fijne Pasen, Peter
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-