Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. De volgende opname zit al jaren in mijn digitale archief en het kan best dat ie al eens eerder hier aangeboden is, maar ik wil 'm toch weer een keer met jullie delen. De veel te jong overleden Alfred Lagarde en zijn "Beton uur" op Hilversum 3, uitgezonden 17-18 uur op 6 December 1977 [verborgen inhoud] Voor de "beton" fans... Henk Kruize

2. Started by Albatrosstudio,

Holland FM bladen 1-3, ooit eens door Vincent voor mij gedigitaliseerd. [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  3. Started by h.roos,

VOO-TV-19860503-Leo van der Goot-Eurovisie Songfestival (TV-Audio). 1-[verborgen inhoud] 2-[verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  5. Started by Vincent,

Met dank aan Henk Roos: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  6. Ik kijk normaal eigenlijk nooit bij Beeld en Geluid. Maar bij toeval kwam op ik hier terecht. Ik wist niet eens meer dat er een NOS-NOB fotograaf was. ======== Beste, ............. (namen) Hartelijk dank voor je toezegging twee maanden geleden om te willen deelnemen aan het radio-programma POSTER, dat wij op dinsdagavond 13 december a.s. zullen gaan opnemen. Het programma POSTER is een TROS Radio-programma dat al in 1974 de geschiedenis begon te beschrijven van de popmuziek. Op 1 januari a.s. willen we een speciaal programma uitzenden dat als thema heeft :”De Radio en de hits”. We willen dat programma opnemen tijdens een diner. De discuss…

• 8 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  7. Leo valt in omdat Lex met vakantie is. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  8. Started by Vincent,

Het programma In The Mix van Ben Liebrand bestaat inmiddels 30 jaar. Gisteravond was er een jubileumuitzending met de eerste Grandmix en In The Mix. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  9. Op 30 juni a.s. is het al weer 17 jaar geleden dat Dave z'n laatste programma deed bij Radio 10. ( 30 juni 2006 ) Ja, ik was "fan" van Dave. In mijn ogen en oren was hij één van de beste Nederlandse dj's. Absolute humor, kort en krachtig. En met een prachtige stem. Echt Amerikaans. Daar kunnen al die tegenwoordige types een puntje aan zuigen. Hier kun je dat laatste programma van Dave op Radio 10 beluisteren. [verborgen inhoud]

10. Joost/Willem vertelt over het succesvolle concert van Aretha Franklin in het Concertgebouw van Amsterdam in 1968. De zakelijke kant van Joost komt in dit interview ook tot uiting wanneer hij fijntjes verwijst naar de door hem uitgegeven DVD....... Voor de belangstellenden is hier is de opname van dit interview (+ I Say A Little Prayer) [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  11. Gast hylke
    Started by Gast hylke,

geachte verzamelaars! ben zooo op zoek naar uitzending vam avondspits 14/20/27 okt 89 weet t niet meer zeker was op een van die vrijdagen in okt. Ik was steunbaas in DE STUDIO. praatte maar door na de introductie om 6 uur hahha en de startplaat was ELO don t bring me down. In het steun fonds gooide ik phil collins er uit "another day in paredise" heeft geen steun nodig riep ik ....mijn naam hylke krikke en op dat moment zat ik in dienst i e d e r e e n gehoord en....'mn cassette jaren geleden gestolen. wie o wie helpt me hielkekrikke@hotmail.com is mn mail wil ook voor betalen zou zo graag nog eens horen!! groetj…

• 8 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  13. [verborgen inhoud] Uurtje van een leuke reunie uit 2006 - met reclame voor een voor mij bekende autorijschool

14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  15. Er is niiks zo irritant dan het moment dat je de terugluisterbestanden van de top 2000 wilt downloaden en er ontbreekt net 1 bestand net 3 uur top 2000 (26 dec 0300-0600 uur). Vervolgens mailtje gestuurd, maar daar kreeg ik een wat vaag antwoord op dat niet alle bestanden direct na uitzending op de website worden geplaatst. Gek is echter dat dit slechts bij 1 bestand het geval is dan. Wat ik echter wel vond op de NPO site was een terugkijkbestand van visual radio waar deze ontbrekende uren ook toevallig tussen stonden. Vervolgens deze uren realtime opgenomen met 'replaymusic' en de geluidskwaliteit daarvan is gelukkig minimaal zo goed als de terugluisterbestanden. Voo…

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  16. Started by Vincent,

Een bijzondere jaarlijst, de Nationale Elpee Top 100 met Ad Visser. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  17. Download hier de Radio Extra Gold Zaterdagmiddag Gebeurtenis van 5 Januari 2013 De Top 40 van 4 Januari 1969 met Rob van Wezel 13u-14u : http://www.mediafire.com/?x0glggj9dwuy79e 14u-15u : http://www.mediafire.com/?m25dtrjipp7fsyp 15u-16u : http://www.mediafire.com/?y1rbwwa5fz2dd55 De Tipparade van 4 Januari 1969 met Bert van der Laan 16u-17u : http://www.mediafire.com/?h2igmfn7hz2ak1x 17u-18u : http://www.mediafire.com/?xdo1fwyq0ow11lv De NonsTop 40 van 6 Januari 1973 door Peter Vrakking 20u-21u : http://www.mediafire.com/?k7gh6mmv5jnkiq4 De NonsTop 40 van 5 Januari 1980 door Frits Spoor 20u-21u : http://www.mediafire.com/?z2d6dc5fhgjcsxi De LP T…

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  18. De Top 40 van 23 November 1974 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 23 November 1974 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 23 November 1974 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 22 November 1986 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 19 November 1994 dor Dave Roest [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by Tino,

VeronicaFM-20000900-1250-1500-MennoBarreveld [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  20. Het was op een vrijdag in april 1960 op Hilversum 2: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Van de Golden Radio NL server Radio192-Edvard Niessing met The Fortunes [verborgen inhoud]

22. Zijn eerste bij de VARA. Voor wie hem nog niet heeft: VARA-H3-19741001-0700-0900-LeoVanDerGoot-Eerste

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  23. Top 40 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. De Top 40 van 11 Oktober 1969 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 11 Oktober 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 11 Oktober 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 11 oktober 1986 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 9 oktober 1993 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.