Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
En hierbij de laatste die ik van de VPRO site heb geplukt: Radionome van 6 augustus 1982 van 20.30 tot 21.45 uur. Het liep wat te snel dus ik heb het ca. 10% langzamer laten lopen. Toen klonk het in mijn oren okay. Op ca. 30 min hoor je het tijdsein, dat was oorspronkelijk bijna 1100 herz. Vandaar dat ik op -10% kwam. Nu is het 1002 Hz, bijna op 1k dus http://www.mediafire.com/?8r3jmen7b7r9206
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
YorinFM -20010413-Top 100 Allertijden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Op 30 juni a.s. is het al weer 17 jaar geleden dat Dave z'n laatste programma deed bij Radio 10. ( 30 juni 2006 ) Ja, ik was "fan" van Dave. In mijn ogen en oren was hij één van de beste Nederlandse dj's. Absolute humor, kort en krachtig. En met een prachtige stem. Echt Amerikaans. Daar kunnen al die tegenwoordige types een puntje aan zuigen. Hier kun je dat laatste programma van Dave op Radio 10 beluisteren. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
In verband met verhuizen zat ik net een kast uit te zoeken. Ik kwam een map tegen met mp3 cd's van Radio 192. De cd's doen het nog, dus worden ze nu overgezert op harde schijf en zo langzamerhand hier aangeboden. Hier de eersten: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] More to come als jullie willen.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Veronica-2002-2003-Veronica's RockBallads. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
45 minuten tape van Everton met daarop een deel van de tipparade van 26 september 2002 op Radio 192, met daarin de tipparade van 30 september 1972. Presentatie Rob van Wezel. Dank voor het delen Everton. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wie heeft de show van vandaag (dinsdag) opgenomen ? Het programma is helaas niet terug te luisteren via de site van radio 2.
-
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De hele uitzending en voor de liefhebbers een apart fragment. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Juul Geleick: " Ik weet het nog goed, 13 mei 2000 zouden we voor het eerst weer een DVMK (DikVoorMeKaar) show doen bij de TROS. André van Duin zou nl commentaar geven op het Songfestival in het kader van DikVoorMekaar. Maar het zou heel anders lopen. We waren druk bezig met de voorbereidingen, de technici Herman Dales en Sybrand Verwer, beiden van het toenmalige NOB en ik als de producer van dienst. Alles zou zich afspelen in de radio 3 studio in het toenmalige muziekpaviljoen. Herman en Sybrand waren al een tijdje bezig met de voorbereidingen. André van Duin was er nog niet, hij zat nog op een terras in A'dam, het was tenslotte een prachtige dag. Althans kwa weer. Pl…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Een top 40 uit 1994 met Bart van Leeuwen. Helaas is de opname te hard opgenomen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Beste Nederbeat vrienden, ook in 2017 gaat 192 radio weer knallend de maand januari uit met de Nederbeat top 40 editie 2017. Maar… om te parafraseren op een oud Veronica adagium, die hitlijst komt er niet zo maar, daar moet je wel wat voor doen! Als jij wilt dat… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
09u [verborgen inhoud] 10u [verborgen inhoud] 11u [verborgen inhoud] 12u [verborgen inhoud] 13u [verborgen inhoud] 14u [verborgen inhoud] 15u [verborgen inhoud] 16u [verborgen inhoud] 17u [verborgen inhoud] 18u [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Afgelopen zondag zond QMusic tussen 10 en 18 uur de I-Tunes Top 100 over het jaar 2015 uit. Morgen, op nieuwjaarsdag, wordt deze opnieuw door QMusic uitgezonden. Het zal niemand verbazen dat Adele met Hello op nr.1 in deze lijst staat. OMI met Chearleaderstaat op 2 en Kenny B met Parijs op 3. 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] Lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Beste forummers, Ik heb met veel plezier een aantal top 40-radiouitzendingen gedownload via dit forum. Nu gaat mijn voorkeur uit naar top40 uitzendingen van de jaren 1988-1993 (noem het jeugdsentiment...). Nu is mijn vraag: Wie zou mij kunnen contacten die hier wat van heeft staan of liggen. Ik ben erg benieuwd... Bedankt alvast! Muzikale groet, Danny
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ACEUVEEGRHSJ.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZVD4CQROCCAW.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EYXGOM8FXOK3.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TUZHN3X8Y7GD.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FRCZ6OIN3CES.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SURKWDGTBGVN.mp3 Mijn Windows 8 is erg wennen, en het uploaden was gebrekkig. Toch hier een Top 100 van 1970 van de publieke. Deze is aangeboden geweest bij de buren, maar toch voor degene die hem niet hebben. Groetjes Kurt
-
Ik kreeg vanmorgen een e-mail binnen met deze tekst: Bijgaand de laatste nieuwsbrief van het Omroep Zender Museum gevestigd te IJsselstein. In deze nieuwsbrief info over Het bezoeken van het museum wat thans na een aantal jaren weer mogelijk is. verkoopdag meetapparatuur, onderdelen in januari 2024 Info over Jan Corver die veel heeft betekend voor de radio Zendamateurs in Nederland Tenslotte een uitgebreid artikel over de vervanging in 1960 van de Hilversum 1 en 2 zenders uit 1940 door moderne Philips zenders die in Huizen gefabriceerd werden. Zie ook : [verborgen inhoud] en de pdf in att. [v…
-
-
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
28/07/2007 [01.00-04.00] Ekdom in de nacht ter vervanging van Nachtegiel - Gerard Ekdom vervangt de afwezige Giel Beelen en zijn vervanger Michiel Veenstra die op vakantie is - De inhoudsopgave - Caroline Brouwer in de studio - Blom Tomberg met Ekdom-nieuws - Reclame 'dvd het beste van 30 jaar Ron Brandsteder' - Sodomitriop (Dimitri met de uitspraak van de week) - Live de huisband Yellow Pearl (Gerard op de drums) - Robert Jensen - Ekdom's Platenkast - Annemieke Schollaardt in de studio - Henk Westbroek met het weerbericht [verborgen inhoud] Freak 11 1. Two Sisters - Fiction Plane …
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Iemand enig idee wat de uitzenddatum is? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
NOS-H3-19760910-1600-1700-FelixMeurders-NationaleHitparade NOS-H3-19760910-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-