Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
Ik had het gevoel dat ik dit toch even moest posten hier. Net terug van vakantie, en via online media zojuist vernomen dat André Groote vorige week is overleden. Voor mij als fan van Het Zwarte Gat een zeer triest bericht Voor anderen was hij misschien ook bekend door de muziek die hij heeft gemaakt. André bedankt!! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ad, Ferry en Kas met de Engelse Top 100 van 1966. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Nog een Goeiemiddag Nederland, nu met Ron Bisschop. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Afkomstig van een stapel banden die ik vorige week heb gekregen van JanF, een complete aflevering met Rob Out. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
En hierbij de laatste die ik van de VPRO site heb geplukt: Radionome van 6 augustus 1982 van 20.30 tot 21.45 uur. Het liep wat te snel dus ik heb het ca. 10% langzamer laten lopen. Toen klonk het in mijn oren okay. Op ca. 30 min hoor je het tijdsein, dat was oorspronkelijk bijna 1100 herz. Vandaar dat ik op -10% kwam. Nu is het 1002 Hz, bijna op 1k dus http://www.mediafire.com/?8r3jmen7b7r9206
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
198xx_Radio_Centraal_35_op_een_rij_01 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Alle afleveringen van Mono op Hilversum 2 die in het archief zitten zijn inmiddels uitgezocht en beschreven. Hier staan ze: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] In het archief zitten er 50. Maar er zijn er 51 op de 747 kHz uitgezonden. De eerste was op 9 oktober 1981. En laten we die nu net niet hebben. Daarom deze oproep: wie heeft deze aflevering en wil deze met ons delen!
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
VOO-19800829-1400-1600-BartVanLeeuwen-LexHarding-Tipparade [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Nog een RTL Top 40 met Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Afgelopen zaterdag heeft Extra Gold uitgezonden vanaf de Radioday in Casa in Amsterdam tussen 11:00 en 17:00. Is daar nog iets van bewaard gebleven? Ik was ter plekke en heb het dus niet kunnen horen. Wie heeft er iets bewaard? Alvast dank Jan-Fré
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 2 followers
-
-
De tweede dag van de nationale popzender BBC Radio One en de eerste keer John Peel op het radiostation, samen met zijn ex BIG L collega Pete Drummond. Met muziek van o.a. Arthur Brown, Tomorrow, Nirvana, Pink Floyd, Velvet Underground & Nico, Amen Corner, Traffic, Captain Beefheart and his Magic Band, The Move en Tim Rose. 01-10-67 Top Gear John Peel Pete Drummond 16.10-16.55 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7G6NLVVV3LRM.mp3 (Dank aan DuffPaddy) Robin
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik heb enkele weken geleden al de vraag gesteld dat er misschien iemand onder de leden hier kan bevestigen dat Clark Richard overleden is ? Zou nu ongeveer 91 jaar moeten zijn. Clark Richard is van Sumatra maar verhuisde naar Utrecht en verder naar Dordrecht. Kende enorm succes begin jaren 60 tot jaren 70 in Belgie en Nederland Verhuisde nadien naar California en verder naar Louisiana
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Met dank aan Ron is hier de uitzending van vanmiddag aan de beurt was de maand Juli 1964. Allemaal UK releases dus Geniet ervan [verborgen inhoud] en hier is de playlist [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi hoi, Op vrijdag 20 september 2019 zond Radio 10 de 90's Top 110 uit van 06.00 tot 16.00, als afsluiter van een themaweek rondom de jaren 90. Die hele lijst is nu hier te downloaden: [verborgen inhoud]. Veel plezier er mee, Groeten PD.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Een opname uit het archief van Ton van Draanen. Helaas is dit een van de weinige cassettes waarop geen datum staat vermeld. Wie weet deze te achterhalen?
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Rob Stenders Popdossier 2003 VARA
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
TROS-H3-19850418-0900-1000-AdRoland-NederlandstaligeTop10-30min - [verborgen inhoud] TROS-H3-19850418-1000-1100-ErikDeZwart-Polderpopparade-27min - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-