Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.481 discussies in dit forum
-
Vanaf maandag 2 oktober a.s. gaan we volgens een nieuw schema draaien. Dit schema kun je hier vinden: [verborgen inhoud] Tussen 9.00 en 23.00 uur zijn er oude KX programma's te horen en tussen 23.00 en 09.00 uur lekkere muziek uit de KX archieven!
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vanavond tussen 19.00 en 19.30 uur wordt de Avonduitzending van Radio Oranje vanuit Londen op 5 mei 1945 integraal uitgezonden op Transportradio. In de uitzending de aankondiging dat de Duitse bezetter heeft gecapituleerd een toespraak van Ministerpresident Gerbrandy en nog veel meer. Luisteren dus via [verborgen inhoud] of Tune-in Hier alvast een fragment : [verborgen inhoud] Ik zal vanavond na uitzending het complete programma hier plaatsen. Voor nu alvast 2 oude documentaires van de Wereldomroep uitgezonden in mei en augustus 1960 : [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Daar gaan we weer. Nieuwe maand, nieuwe afleveringen van Soul & Disco Fever. De eerste voor deze maand. 7 mei [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Hofstad-nonstop-4-1-1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
We sluiten het eerste jaar van de VOO af met de top 100 van 1976. Daarmee zijn alle bekende uitzendingen van 1976 beschikbaar gesteld. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Alle andere uitzendingen van 1976 vind je hier: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-1730.html
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Zijn er leden die de exacte datums kunnen achterhalen?
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Hier ben ik het roerend mee eens (artikel Trouw van afgelopen week) Graag veel meer variatie op de Nederlandse radio en om eens het Caroline format te citeren: a continuous variety of music....
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Het was vanmiddag genieten op KX. Waanzinnig lekkere muziek en geweldige DJ's. Gemist? Dan zou ik maar snel gaan luisteren! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik zoek alleen nog het lijstje.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
hier 2 delen van het theater van het sentiment van 2 juni 1999 over het jaar 1984. [verborgen inhoud] = deel 1 [verborgen inhoud] = deel 2
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Een paar stukjes als bijvangst van een serie banden. De vermoedelijke datum staat in de filenaam, maar is niet zeker. Wie wil dit voor ons uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
De Top 60 van de jaren 60 van 12 april 2002 met Bart Kranenbarg. Ik ben op zoek naar de lijst. Heeft iemand deze of wil iemand dat uitwerken aan de hand van deze opnames? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Deze Top 60 van de jaren 60 is opgenomen door MusicRadioFan.
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De tijd van de popfestivals breekt weer aan. Op 18 juni 1995 stonden we daar in Poster bij stil. Dit is deel 1, audio en draaiboek. Audio: [verborgen inhoud] Draaiboek: [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Chart date : July 20, 1974 [verborgen inhoud] Following week ( July 28, 2019 ) the show is a repeat : July 31, 1971 ( played by Radio 192 in Dec 2018 ) . I won't post this show again.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vanavond hoorde ik in de auto een deel van het Theater van het Sentiment. De aflevering ging over 18 april 1973. We weten allemaal wat er toen gebeurde. Heeft iemand deze aflevering toevallig opgenomen? Groet, Jan-Fré
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Helaas is Het Platenpaleis niet meer te beluisteren op de vrijdagavond. In plaats daarvan Paul Rabbering en Frank van 't Hof... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo, Uit de oude doos, een programma op 192 met Martien Engel en Ad Roberts. Kwaliteit is pover, geef ik toe (had blijkbaar nog een heel kleine harde schijf in de tijd), maar toch beluisterbaar. [verborgen inhoud] Groeten, Frederic
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Luxy Top 30 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Club 208 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst van 24 oktober 1978 01 Donna Summer – MacArthur Park 02 Queen – Bicycle Race 03 Public Image Ltd – Public Image 04 Elton John – Part Time Love 05 John Travolta – Sandy 06 Dan Hartman – Instant Replay 07 Chris Rea – Fool (If You Think It’s Over) 08 Three Degrees – Givin’ Up Givin’ In 09 Jacksons – Blame It On The Boogie 10 Roy Ayers – Get On Up Get On Down 11 02 03 Boomtown Rats – Rat Trap 12 07 05 Boney M – Rasputin 13 05 05 Electric Light Orchestra – Sweet Talking Woman …
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Eerste en tweede paasdag was en reünie van Amsterdamse radiopiraten uit de jaren 1978-1987. Alles valt via deze link te beluisteren. Internet ArchivePiratenreünie 2025 Amsterdam : Otto de Ruig Jr : Free Dow...Piratenreünie 20 & 21 april 2025 Amsterdam. Meewerkende stations zijn: Unique, Futureline, Kontinu-Kontakt, Star, Nova, Octaaf, Satellite's Epire, Disco...Otto nog bdeankt namens mij.
-
-
- 12 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 2 followers
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven