Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
05/05/2007 [18.00-20.00] Verslag van Bevrijdingsfestival in Zwolle - Eric Corton Martijn Muijs geeft een sfeerimpressie vanaf het festivalterrein, interviews: met Racoon, Coparck en Alamo Race Track. Live optredens: Zita Swoon met 'Everything is not the same', Racoon met 'Brother' en 'Close Your Eyes', Alamo Race Track met 'Northern Territory'. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 889 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hier staan de top 40 en de tipparade van afgelopen weken. gr Kees. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Helaas heb ik die van 3/11 niet in mijn bezit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 706 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 757 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 713 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 817 weergaven
-
-
https://www.mixcloud.com/muziekmuseum/netherlands-top-40-van-8-november-1969-met-rob-van-wezel/
-
- 0 antwoorden
- 622 weergaven
-
-
Chart date : November 13,1965 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
with thanks to olivier planeix for recording.
-
- 0 antwoorden
- 850 weergaven
-
-
Eddy Ouwens - Anita Meyer Special [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb alle uitzendingen (1 LP Top 20 uitgezonderd), maar door tijdsgebrek niet de tijd gehad om te uploaden. Mochten er speciale verzoekjes zijn, hoor ik het graag.
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 18 antwoorden
- 3,9k weergaven
-
-
Iemand die dit vandaag wil 'opnemen' en plaatsen? 11.00-12.00 uur, BNR [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Weet iemand waar ik de weeklijsten (top 40 en tipparade) op de Norderney site kan vinden. De link naar de top40 en tipparade is er niet meer. groet, janf
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Voor die gene die het niet gehoord hebben of terug willen luisteren de opnames op de verjaardag van de radio op 100 jaar Radio. Inclusief de War of the Worlds (Nederlandse versie) [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Frits Spits praat met presentatrice Elsbeth Gruteke over zijn boek: Alles lijkt zoals het was. Mooi en ontroerend interview.
-
- 0 antwoorden
- 902 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 900 weergaven
-