Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Op 16,17 & 18 juni 1967 werd het eerste ECHTE popfestival gehouden in de Amerikaanse plaats Monterey in de staat Californië. Het was dus de voorloper van Woodstock. Er traden veel artiesten op zoals Jimi Hendrix, The Who, Janis Joplin, The Mamas and the Papas etc. Om het programma in Amerika te mogen bestellen had ik eerst maar eens een memo naar de baas geschreven: ( met een paar kleine historische foutjes maar ach, druk,druk,druk...........) Ik maakte vanaf 3 juli tot en met 28 augustus 1989 samen met technicus-producer Herman Dales en Jerney Kaagman een 9 delige serie over dat festival. Het aardige is dat we in de laatste 2 delen hebben gekeken naa…
-
- 10 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Is er iemand die voor mij de zes delen van de Moody Blues Story heeft.? Weet iemand hoeveel Poster afleveringen er in de seventies en eighties in totaliteit geweest zijn ? Mijn dank is groot. Pietjonk
-
Blijkbaar had hij een contract met BNNVARA wat voorschreef dat hij géén TV-werkzaamheden mocht doen. Gister was hij te zien bij RTL Boulevard als second in command, en nu maakt hij vandaag bekend dat hij per direct geen programma's meer maakt voor de radio. Ik vind dit heftig. Zie ook hier: [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik weet niet wat ik er van kan verwachten, maar ziet iemand kans het op te nemen? Rob
-
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Naar aanleiding van zijn succes met Kom uit de bedstee, m'n liefste sprak Will Luikinga met Rob Out:
-
- 0 antwoorden
- 224 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - zelf overgezet van cassette naar pc MPM Info show-1986 [verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
In 1985 en 1986 werd het wekelijkse programma MPM's Info Show gemaakt en op een groot aantal "piraten" radiostations in Nederland uitgezonden. MPM stond eerst voor de hoofdsponsor Muziekparade Magazine, maar dat blad ging in 1985 failliet en toen werd de naam Music Program Magazine Info Show. Het programma met de grootste hits, de nieuwste platen en de beste nieuwtjes werd door verschillende Veronica Dj's gepresenteerd zoals Peter Teekamp, Jeroen van Inkel en Leo van de Goot. Je kon op het halve uur je eigen commercials draaien (bandje omdraaien) en dan het tweede halve uur weer instarten. Hierbij de MPM's Info Show van week 16 van 1986 met Peter Teekamp: [verbo…
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
MTV-20021229-Erik de Zwart-laatste programma Erik De Zwart voor MTV-Top 2002 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
MTV-20021223 t/m 20021227-Top 100 Allertijden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
MTV-20041225-Top 100 2004 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 710 weergaven
-
-
1-MTV-19930310-MTV Un Plugged Bruce Springsteen. [verborgen inhoud] 2-MTV-19930312-MTV Un Plugged Neil Young. [verborgen inhoud] 3-MTV-19930717-MTV Un Plugged-Rod Steward. [verborgen inhoud] Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 760 weergaven
-
-
Heeft iemand opnames van het programma The Mudclub van Rob Stenders. Is niet zo'n bekend programma van hem. Heeft een tijdje in de doordeweekse avond gelopen op 3FM. Ik dacht nog voordat Isabelle op dat tijdstip kwam. Weet niet precies welk jaar het is geweest, maar ben benieuwd of er programma's bewaard zijn gebleven.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 960 weergaven
- 1 follower
-
-
Cleaned by Oldies 45 Multiplex-Aalsmeer-19800503-1400-1500-JohanVisser [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 616 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Met dank aan de uploader Multiplex Music Aalsmeer - Mike Peereboom, Johnny Poster , en Johan Visser - 1980 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
En bedankt aan de uploader van destijds multiplex music aalsmeer johan visser.eind zeventiger jaren [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Cleaned by Oldies 45 Multiplex-Aalsmeer-19800503-1400-1500-JohanVisser [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 748 weergaven
- 1 follower
-
-
Het gaat over de expositie over het Eurovisie Songfestival. Na 7 weken dicht te zijn geweest gaan ze a.s. zaterdag weer opstarten met aangepaste openingstijden. Hier zijn de beelden van het item: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Achim mrh110384 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Music Service (tape service) - Tom Mulder Zomer 1979 [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Ik weet niet zo goed waar dit thuishoort dus ik zet het maar op Stamtafel. Als je in de zomer van 1979 aan het winkelen was zou het zo maar kunnen dat je in de winkel dit programma hoorde met Tom Mulder. De cassettes werden verzorgd door Music Service in Naarden en verstrekt aan winkels. Op de cassettes stonden "radio" programma's met Eddy Becker, Ad Visser, Klaas Vaak, Joost den Draaijer, Tony Berk, Marc van Amstel en andere DJs, die bekend waren van de radio. Op deze cassette refereert Tom dan ook naar een recente TROS paradeplaat. Een leuk programma met muziek uit de zomer van 1979 en gouwe ouwe met Tom Mulder. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 682 weergaven
- 1 follower
-
-
Hopelijk wordt deel 1 van 'the Three Dog Night Story' nog ergens uitgezonden?! Inmiddels tot vervelens toe deel 3 van Brian Hyland moeten aanhoren.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
De laatste Vroeg op Frank op zaterdag [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De laatste Vroeg op Frank op zondag [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De eerste aflevering van Hofleverancier van de liefde: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De laatste aflevering van drie uur met Het oor wil ook wat [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De eerste Het oor wil wat wat op zaterdag ingekort tot twee uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De eerste Het oor wil ook wat op zondag [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De laatste Bureau de Wilt…
-
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
-