Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.481 discussies in dit forum
-
Een week geleden maakte KINK-dj Tim Op Het Broek bekend dat hij in de week tussen kerst en Oud & Nieuw in zijn eentje 18 uur per dag radio gaat maken om geld in te zamelen voor alle longverpleegkundigen en hun collega’s. Deze week belt hij weer met longarts Erik Kapteijns voor een update. Deze heeft de redactie gemist denk ik. Is toch wel de moeite van het vermelden waard.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Afgelopen vrijdag had ik met een schoolvriend van vroeger (eindelijk) weer eens afgesproken. In de jaren 70 namen we veel radioprogramma's op, en luisterden we veel naar de Radio. Hij vertelde me dat hij nog veel radioprogramma's had. Ik heb van hem ene lijstje gekregen met uitzendingen. De opnames die ik nog niet had, heb ik ondertussen van hem gekregen en zal ik de komende weken met jullie delen. Hierbij de eerste. De top40 uitzending van 13 september 1975. TROS-H3-19750913-1600-1800-Top 40 (Ferry Maat).mp3 : [verborgen inhoud] groet, janf
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
starlight nijmegen [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen. Grt, Peter
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Zes afleveringen Goud van Oud met Bart van Leeuwen uit de zomer van 1990. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen. Grt, Peter
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Simone Walraven gaat vanaf 6 september 2013 wekelijks een programma maken voor Radio 2. Ze zal op vrijdagavond van 23:00 tot 01:00 uur te horen zijn voor de toekomstige fusie-omroep AVROTROS. Het programma, ‘Simones Songlines’, wordt het eerste radioprogramma dat de AVRO en TROS gezamenlijk uitzendt.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Ver828-2004083109001000Live-BartVanLeeuwen-GoudVanOud [verborgen inhoud] Ver828-2004083110001100Live-BartVanLeeuwen-GoudVanOud [verborgen inhoud] Ver828-2004083111001200Live-BartVanLeeuwen-GoudVanOud [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, Ik ben op zoek naar foto's - geluidsmateriaal - programma's - fragmenten - jingles nou ja... zeg maar alles over en omtrent Delta Radio 90 Nijmegen. Nu heb ik veel archief materiaal toegestuurd gekregen en veel informatie weten te vergaren via website's of archief linkjes, dj's - maar wellicht zijn er op dit forum mensen met dezelfde interesse's zoals benoemd. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite. Gr, Maurice
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Virgin 1215 ( 105.8 MHZ FM London?) 30-05-94 All Time Listeners Top 100 (43-30) WH Smith - Graham Dene 13.03-14.38 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PUHJREN6DCVW.mp3 ( Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Fresh FM draait, na een conflict met BUMA, al een half jaar alleen maar rechtenvrije muziek. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] DAB+ opname.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Heeft er iemand een opname van de Global Dance Chart die afgelopen vrijdag is uitgezonden op 538? Alvast bedankt
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Dag allen. Hier is weer een oude Top 40 uitzending en wel een hele speciale dit keer want het is naar mijn weten de eerste keer dat deze voorbij komt. Ik was vanavond materiaal van Evert Stolman aan het digitaliseren en kwam zowaar een bijna complete Top 40 tegen. Dit is de oudste Top 40 uitzending van de jaren 80. Het gaat hier om de Top 40 van 16 februari 1980, uitgezonden een dag eerder en de presentatie is zoals gewoonlijk in handen van Lex Harding. De oudste Top 40 van 1980 die ik had is die van 28 maart maar nu hebben we er eentje die nog ouder is en voor nu kan worden beschouwd als de eerste gedeelde uitzending van 1980. Er staan veel mooie pla…
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie heeft er nog programma's van Cees van Zijtveld op de Avro maandag? Groet Marcel.
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik plaats 'm ook even hier; [verborgen inhoud] Link geldig tot 1 december.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Gr Kees
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Het was gisteren Blue Monday en dat heb ik zeker gemerkt op radio 10. Om 11.34 ul (in opname van upload is dat na 37 minuten) knalde na het iinstarten van de Spice Girls de stream er weer eens uit. Gelukkig heb ik de twee ontbrekende liedjes (Wannabe - Spice Girld en Beatiful Day + U2) er op verantwoorde wijze in weten te monteren, Er ontbreekt alleen nog een deel van het gesprek met een kandidaat voor de Lach van 10. 07 [verborgen inhoud] 08 [verborgen inhoud] 09 [verborgen inhoud] 10 [verborgen inhoud] 11 [verborgen inhoud] 12 [verborgen inhoud] 13 [verborgen inhoud] 14 [verborgen inhoud] 15 [verborgen inhoud] lijst [verborgen inhoud] …
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-