Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen. Het programma op Radiopedia: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Started by pieterdecker,

Hoi allemaal, Ik open even een nieuw topic hier (de vorige heet "Eerste Top 40 op QMusic" en dat kan ik niet meer wijzigen) over de Top 40 op QMusic. Ik vind dat Domien het zo leuk doet, dat ik het programma elke week opneem. De zaterdageditie laat ik aan me voorbijgaan, ben niet zo'n fan van Joep Roelofsen. Wanneer er iets bijzonders is met de zaterdageditie (zoals Martijn Kolkman die nu vervangt en ik wel leuk vind), dan neem ik hem wel mee. In de map staat de eerste met Joep en daarna Martijn Kolkman die vervangt. Dat doet ie morgen weer, dus neem ik die ook mee. Alles is reclamevrij, ook de zaterdagedities. Ik upload alles naar een Stack-map en daar kun…

3. Started by pieterdecker,

Hoi! In 2012 is op dit forum een aantal uren gedeeld van Het Geluid Van De Jaren 80. Met nieuwsfragmenten en muziek. Wie heeft deze nog? Groeten PD

• 6 antwoorden
    • 2k weergaven
  4. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  5. Started by peter,

Top 40 14u [verborgen inhoud] 15u [verborgen inhoud] Tipparade 16u [verborgen inhoud] 17u [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 815 weergaven
  6. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 741 weergaven
  7. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 634 weergaven
  8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 847 weergaven
  11. [verborgen inhoud]

12. Started by Jan van Weeterloo,

15 januari tot 24.00 (of 0.00 zo je wilt) kun je nog jouw lijstje met 10 favoriete Nederbeat nummers opsturen naar wijdraaien@gmail.com DUS als je het van plan was, doe het NU!

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 879 weergaven
  15. Started by Bert van der Sluis,

Ik zoek al heel lang de serie R.O.C.K. die in 1990/1991 werd uitgezonden door de Avro in het programma Het steenen tijdperk. Het liefst op cd, Het zou een mooie aanvulling op mijn muziek collectie en als aanvulling van de serie Elvis die ik inmiddels ook op cd heb gevonden. Wie kan helpen ?

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Started by rauhfaser,

Hallo, Is er iemand die nog opnames (en/of vormgeving) heeft van dit spelletje op maandagmiddag bij de TROS op Hilversum 1, rond 1980? Edwin

• 3 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  17. Zaterdag 5 januari 2018 - Stop! in The Name Of Love Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 6 januari 2018 - Reelin' In The Years Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  18. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Vincent,

Wat hebben een VOO Woensdag en een TROS donderdag met elkaar gemeen? Wie het weet mag het zeggen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.

• 7 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  21. The show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Hot 100 original page [verborgen inhoud] Sorry, i didn't post the 1968 year end show because the recording has some soundcuts. Now on, i will record the wednesday replay in order to correct eventual problems from sunday show. I have decided to use pixeldra to be in harmony with the website and for users who don't like winzip. Happy new year to all of you !

• 0 antwoorden
    • 706 weergaven
  22. Sound rework/editing door Foefur , met dank aan archief Offshore Radio club [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  23. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

24. Speciale uitzending vanuit het woonhuis,Beukstraat 8 in Den Haag, in dit huis maakte Hanso Idzerda zijn allereerste radio-uitzending. Het Theater van het Sentiment zond uit vanuit dit huis, met als gasten: Govert van Brakel, Sander Hoogendoorn en Bart van Leeuwen. De presentatie was in handen van Astrid de Jong. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. Started by Onno87,

Hierbij de eerste week Veronica Inside: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.