Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.481 discussies in dit forum
-
heeft iemand hier misschien opnames van Het Avondcircus op Slam? helaas heeft Slam geen terugluister mogelijkheid, dus probeer ik het via deze weg.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
Laatste_ Stenders en van Inkel _30081991 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Robert Schiermanni [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi Forum Leden, ik ben op Zoek naar de Uitzending van 19.09.2015 van Rob Stenders' Platenbonanza. Help je mij? Groetjes uit Duitsland Jürgen
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
In een ander "draadje" had ik het over Dick Bartley. Van zijn hand zijn een stel CD's met de originele hitsingles. Ik heb daar op 7 februari 1998 een poster over gemaakt. Kijk en luister: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-E3UFMAZQTXK3.zip
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
RadioWaddenzee_20100828_1600-1700(Middagboot-SietseBrouwer) [verborgen inhoud] RadioWaddenzee_20100828_1700-1800(Middagboot-SietseBrouwer) [verborgen inhoud] RadioWaddenzee_20100828_1800-1900(Middagboot-SietseBrouwer) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
De TV Tunes Top 42, uitgezonden door AVRO's Antenne 2. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Dag allen, Ik ben op zoek naar opnames van hitlijsten die uitgezonden zijn op Radio Veronica. Vanaf 2003 zijn verschillende hitlijsten uitgezonden. Om er een paar te noemen: Veronica's 70's Top 770 Veronica's 80's Top 880 Veronica's Download Top 750 Veronica's 90's Top 750 Enzovoort. Wie heeft hier wat van? Hgr. Peter (Ruis)
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Radio 192 historische Tipparade van 25 oktober 2003, met daarin de Veronica tipparade van 27-10-1973. Met dank aan Everton voor het delen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Niet iedereen is hier een even grote fan van hem, ik beschouw Peter van Bruggen als een van de grootste radiokunstenaars van Nederland. Bij de KRO is hij al enkele jaren met pensioen, maar gelukkig heeft hij alle opnamen die hij maakte voor het Weeshuis van de Hits, Route du Soleil en de overige 'theater van de geest'- programma's die hij maakte altijd bewaard. Momenteel loopt een serie op Radio 1 waarin Peter een deel van zijn oeuvre heeft bewerkt en - waar nodig - vertaald naar nu. Een serie documentaires over belangwekkende episodes uit de geschiedenis en de cultuur op een manier zoals alleen hij dat kan. Voor wie er net als ik van…
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik zoek uren tot 2003, Zoveel herinneringen... sinds ik via mijn mobiel geen knop zag om mijn inlog gegevens opnieuw op te vragen, het was een tijdje rustig rond mij maar ben weer online op het forum. Cheers, Arjan
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Jaaroverzicht Top 40 van 1996
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Voor wie het gemist heeft het Tunes Project Deel 6 van Frank van Heerde en Kees Brinkerink. In deze uitzending van 7 februari 2020 gaat het om een aantal kleinere Britse offshore stations zoals Radio England, Radio Scotland en Radio City. Techniek: Frank van Agtmaal [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hierbij een uurtje Sky Radio, door iemand opgenomen op een cassette op 12 september 1989. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Top 40 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Radio 192 -043 - Holland happening 02 08 2008 Chiel Montagne [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Is er iemand die opnames heeft van de Offshore Days 2021 8-15 augustus vanuit Zeebrugge? Ik weet dat het op DAB is doorgestuurd ergens in Nederland.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-