Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by martinja,

SeaportFM_20100425_1600-1700(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland) [verborgen inhoud] SeaportFM_20100425_1700-1800(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland) [verborgen inhoud]

2. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  3. Started by jan V,

1978-02-03 1900-2000 BartvanLeeuwen-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] gr jan V

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 947 weergaven
  4. Started by Juul,

Dit kwam ik tegen. Ik weet niet precies wie er achter zitten. Je kunt er zaken vinden over RNW en Tom Meyer 9 Happy Station ) enz. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 947 weergaven
  5. Started by melle,

Gisteren tussen 09-17 uur zond Sky Radio traditioneel de Christmas Top 101 uit. Op eerste kerstdag wordt deze Top 101 op Sky Radio herhaald.. Ik heb deze lijst opgenomen via de stream en hopelijk doe ik jullie er een plezier mee de uploads van deze uitzending hier te plaatsen. 09-10 [verborgen inhoud] 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] De lijst is na te lezen via link: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 947 weergaven
  6. Started by Andree,

Waarom is er op internet zo weinig te vinden over Holland fm van Nico V? Ik google er wel eens naar maar zie alleen de spaanse zender en de friesche zender met de zelfde naam. Of zoek ik verkeerd?

7. Zondag 1 november 2015 - Terug naar 1975 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 947 weergaven
  8. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server digitaalfm-19-11-2004 [verborgen inhoud]

9. Started by Vincent,

Met Rod Stewart live uit 1976. Uit de collectie van Henk Roos, [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 946 weergaven
  10. Voor de liefhebbers zijn hier weer 5 afleveringen van Somertijd van afgelopen week 9 t/m 13 februari 2015. Gelukkig was afgelopen dinsdag vanaf 8.30 de internetstoring bij KPN weer voorbij en kon ik 's middags Somertijd weer via destream opnemen. Helaas is 's ochtends wel de opname van 'Tim In De Morgen' door de internetstoring de mist ingegaan. 09 feb [verborgen inhoud] 10 feb [verborgen inhoud] 11 feb [verborgen inhoud] 12 feb [verborgen inhoud] 13 feb [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 946 weergaven
  11. Started by Vincent,

Weet iemand wat voor radiostation dit was? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 946 weergaven
  12. Van de Golden Radio NL server Radio Noordzee Rijswijk - Hennie - 25-12-1978-0600-0700 [verborgen inhoud]

13. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 946 weergaven
  14. Started by Vincent,

Nog een band zonder index. De kwaliteit is matig. Misschien dat iemand er blij mee is en wil uitzoeken wat het is. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 946 weergaven
  15. Wilfred Geene is er niet, Giel Beelen neemt het over. Niet iedereen was er blij mee. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 946 weergaven
  16. Started by Juul,

Ik was een redelijke luisteraar van BNR radio, maar ik merk dat ik steeds vaker BNR niet meer opzet. De hele dag en zeker in het weekend hoor ik ze programma's maken over en met zzp'ers. Soms in een zaaltje ook nog. En dan wordt m'n ergernis over Paul van Liempt ook steeds groter. Hij laat geen mens uitpraten en maakt steeds ellenlange vragen waarop de geinterviewde eigenlijk alleen nog maar "ja of nee" kan zeggen. Wij noemden dat laatste in mijn tijd bij de P.O. het "Piet Grotendorst effect". Die deed veel onderwerpen bij de AVRO over de politie en zei dan;'Brigadier vindt u ook niet dat de hardrijder moet worden bekeurd?" De brigadier kon dan alleen nog…

• 4 antwoorden
    • 946 weergaven
  17. Slechts een paar minuten AVRO Hilversum 1: Het laatste nummer van Arbeidsvitaminen en het nieuws van 10 uur + reclameblokken. Datum: dinsdag 6 april 1982. Downloadlink: [verborgen inhoud] Technische gegevens: Bron: Reel to reel 4 spoor 9,5cmps; Tape: BASF DP26; Opgenomen met Akai GX-635D; Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Audacity -> Lame MP3 encoder 320kbit; Niets gefilterd/EQ/etc. aan het geluid gedaan.

• 0 antwoorden
    • 946 weergaven
  18. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 945 weergaven
  19. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 1 antwoord
    • 945 weergaven
  20. Started by jan V,

1978-03-25 LexHarding-HansMondt-Info cassetteA [verborgen inhoud] 1978-03-25 LexHarding-HansMondt-Info cassetteB [verborgen inhoud] gr jan V

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 945 weergaven
  21. Hallo Oldies liefhebbers, Hier is de uitzending van vanmiddag. Maart 1967 -----Allemaal UK releases en sommige hits uit die tijd.------ ...These are the songs you would have heard on the radio in... March 1967 4 en een half uur uur lang waan je je in Maart 1967... Hier te downloaden: [verborgen inhoud] incl Playlist Grote dank weer aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen.

22. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 945 weergaven
  23. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 944 weergaven
  24. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 944 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.