Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

2. Misschien is er voor deze opname ook nog een liefhebber? Colorful Radio 20041017 13.48 -14.20.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 615 weergaven
  3. Goedemiddag iedereen en de beste wensen! De luisteraars van Pinguinradio (de doorstart van KinkFM) konden vanaf 1 december jl. stemmen voor de jaarlijst van Pinguinradio, de P75. Uitgezonden op 31 december 2016 vanaf 14:00. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groeten, Richard

• 0 antwoorden
    • 717 weergaven
  4. Beste forumleden, Dit naar aanleiding van een verzoek van een medelid. Hier de verwijzing naar waar ik tegenwoordig dagelijks naar luister (naast ons forum). Met veel oud Veronica, Mi Amigo en Hilv.3 met Avondspitsen, Nationale Hitparades en vele Soulshows: [verborgen inhoud] Het is zoveel, dat je het zoekbalkje wel nodig hebt. Maar dit luistert zeer nauw mbt de spelling. Voor Top 40's zoek ik op Lex Harding (of andere presentator) en voor Nationale Hitparade: Felix Meu (bewust zo genoteerd, aangezien er een Daverende Dertig onder de naam Felix Meurdes (ipv Meurders) staat. Ook hier gevonden 16 complete Avondspitsen. Als je dan zoekt op Frits Sp…

5. Started by SIrhc,

Ekdom heeft ook leuke podcasts gemaakt op KX. Beginnend met een gewoon programma wat later zijn z.g. 'onderwerp' podcast. Dat waren eigenlijk dezelfde podcast als zijn Ekdom's Podcast die hij destijds voor de Avro maakte, echter op KX met een paar extra nummers. Enjoy! [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 940 weergaven
  6. In verband met het overlijden van Hans Vermeulen zond Radio 5 op donderdag 9 november tussen 22.00 en 24.00u een special over deze geniale muzikant en componist uit. Hier is de uitzending: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 666 weergaven
  7. Gast

Zoon Mark tipte mij dat Radio Bloemendaal zwaar is getroffen door de recente storm. Eén van de twee zendmasten waar tussen de antenne voor 1115 kHz middengolf was bevestigd bleek niet bestand tegen de hevige storm en is geknikt/gebroken. Zie artikel en foto's. [verborgen inhoud] in 1984 en 85 zagen we soortgelijke foto's van een geknikte antenne mast op de Communicator van Laser 558. Triest schouwspel. Paul de Haan.

8. Started by Juul,

Ik ben wel eens vroeg wakker en zet dan de wekkerradio aan. In het weekend is dat een "crime". Althans dat vind ik. "talenten" van de BNNVARA-Academy vullen dan de zendtijd. En dat 2 ochtenden lang in het weekend. Wat een kleuterklas zeg! Vooral deze meneer. [verborgen inhoud] Wat is eigenlijk de bedoeling van de BNNVARA-Academy ?

9. Beste forumleden, Ik zit op het moment midden in een verhuizing en kan momenteel niet opnemen. Wie zou voor mij de volgende programma's op Radio 10 willen opnemen? Vrijdag 24 augustus Edwin Ouwehand 19.00 - 21.00 uur Maandag 27 augustus t/m vrijdag 31 augustus Het beste uit de top 4000 aller tijden 21.00 - 24.00 uur Vrijdag 31 augustus Edwin Ouwehand 19.00 - 21.00 uur Maandag 3 September Gerard Ekdom 06.00 -10.00 uur Alvast heel hartelijk dank, Wim

• 8 antwoorden
    • 2k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

11. [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 877 weergaven
  12. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 781 weergaven
  13. [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  14. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  15. Started by peter,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 676 weergaven
  16. Started by galarts,

Wie heeft er nog streams van keur in de middag met als gast. 1. Patrick kicken 2. duo presentatie met Gerard Joling? Wat vinden jullie van het programma?

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  17. Started by Ton de Groot,

• 23 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  18. Started by pvanklei,

Leuke video van Radio 10 - Mei 1988. Je ziet o.a. Ferry Maat, Jeroen Soer, Ron Bisschop en Peter de Mooij Grt, Peter

• 15 antwoorden
    • 3k weergaven
  19. Van de Golden Radio NL server Radio Centraal 1 [verborgen inhoud]

20. Started by Marcel Ampt,

Wie heeft de complete uitzending van de Nos Top 100 Nationale Hitparade jaaroverzicht 1972 en 1980. Groet, Marcel.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  21. [verborgen inhoud] KRO H III Manneke Pop with Peter van Dam 11021981 0700-0900

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 10 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  22. Gast Max

Jeroen Soer een echte radio man. Uitzending Verukkelijke 15 een opname van (vara) dinsdag 16 oktober 1984 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  23. Hitradio (Voorloper Radio 538) Eerste Ferry Maat Soulshow 3-12-1992 19-22h [verborgen inhoud]

24. Started by harveyfm,

50 Jaar Veronica - Bart & De Zwart Ter gelegenheid van 50 jaar Veronica presenteren Bart van Leeuwen en Erik de Zwart tussen 19:00 uur en 24:00 uur een vijf uur durende uitzending op Radio Veronica. Tijdens deze speciale uitzending op 21 april interviewen ze vele spraakmakende dj’s uit de geschiedenis van Radio Veronica. Daarnaast zijn er diverse historische geluidsfragmenten te horen die vanaf de start van de zeezender in 1960 tot en met de uitzendingen van het huidige Radio Veronica te horen waren. [verborgen inhoud]

25. Started by jan V,

1977-12-01 de dikvoormekaar show NCRV 1935-1955 ook op tv [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 639 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.