Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. De Top 40 van 3 Juni 1978 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 3 Juni 1978 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 3 Juni 1978 met Pieter Oele​ [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 25 Mei 1991 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 874 weergaven
  2. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 874 weergaven
  3. Started by peter,

Vara's Vuurwerk, 24.02.1987 [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 874 weergaven
  4. De Top 40 van 28 Augustus 1976 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 28 Augustus 1976 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1976 week 35 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 25 Augustus 1984 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 874 weergaven
  5. bron Mediamagazine [verborgen inhoud]

6. Started by Bosmeester,

Beste forumleden, Wie o wie heeft gistermiddag- en avond de Golden Earring Top 40 van Radio Veronica opgenomen? Groeten, Arnold Bosman.

• 2 antwoorden
    • 874 weergaven
  7. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

8. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 874 weergaven
  9. Started by frankdebruin1971,

In de nacht van 22 op 23 februari 2014 werd de allerlaatste uitzending uitgezonden van For the Record bij de VARA op Radio 2. Het programma heeft 22 jaar bestaan. In september 2006 dreigde er al een einde aan te komen maar na een maand maakte het programma een doorstart. Met liefde werd het programma gemaakt door Mart Smeets en Leo Blokhuis. De eerste uitzending was op 8 januari 1992. Het programma heeft op de dinsdagnacht en donderdagnacht gezeten en op de zaterdagnacht,zaterdagavond,vrijdag en zaterdagnacht,vrijdagnacht en uiteindelijk de zaterdagnacht van 00.00 tot 02.00 uur. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IFPRLQT4LUQE.mp3 Groetjes, Frank.

• 1 antwoord
    • 874 weergaven
  10. Started by Andree,

Hoever zal dat hier in Nederland gaan? [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 874 weergaven
  11. Uit het archief van Hans Hogendoorn: Afscheidstape Cees Gravendaal 1980 Hier en nu. Heerlijke persiflage ‘Met het oog op Morgen’ en meer. 6.15 min. [verborgen inhoud]

12. Is er iemand die Veronica Basispakket 19-31 december gaat opnemen? Ik hou mij graag aanbevolen om deze te kunnen downloaden via iemand die het opneemt. Ik zal zelf ook een en ander via de terugluisterfunctie ophalen, maar de ervaring leert dat Talpa dat helaas niet onder de knie heeft. Getuige de Top 4000 op Radio 10. Hier missen heel wat uitzendingen. 😞 [[verborgen inhoud]] Groet Henkjan

• 1 antwoord
    • 874 weergaven
  13. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

14. Started by Roberto26081981,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 873 weergaven
  15. Dit programma komt uit het archief van Everton: [verborgen inhoud] De Top 40 kun je hier meelezen : [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 873 weergaven
  16. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 19 augustus 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 19 augustus 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Cultuur Ave Maria staat op naam van Bach. 1722 had hij die creatieve ingeving. David Garrick was een klassiek geschoold zanger. Maar waarom hij dit als a-kant op zijn single zett…

• 0 antwoorden
    • 873 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 872 weergaven
  18. Started by h.roos,

VeronicaTV-19890101-Tina Turner Live (TV Audio). [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 872 weergaven
  19. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 872 weergaven
  20. Started by Bertus Biervilt,

De 4e oktober is mijn geboortedag. En ik hoop nog eens een publiek radiofragment te vinden van mijn geboortejaar 1965. Of desnoods een zeezender- of ander fragment van 4 oktober 1965 🙂 Intussen hieronder wat mijn publiek archief wel biedt van 4 oktober. Met helemaal onderaan alle fragmenten die ik heb van mijn geboortedatum. Allemaal Amerikaans, tot nu toe. 19411004 NIROM - Gerardus Antonius van Bovene - Laatste gesproken brief [verborgen inhoud] 19591004 2040 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het conradmysterie [2] - Betreft Elliott France [verborgen inhoud] 19671004 1725 NCRV - Jaap Molenaar, Jan Borkus - Kijkkast - Gom…

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 872 weergaven
  21. Gast Mark-Rüdiger Braun
    Started by Gast Mark-Rüdiger Braun,

Gude Morgen! Where have the North Sea Jazz Uitzending from all 3 Days (FR, SA & SO) NPO Radio 2?

• 2 antwoorden
    • 872 weergaven
  22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server KeizerstadNijmegen23-11-88-22.24-23.15 [verborgen inhoud] KeizerstadNijmegen-24-11-88-11.57-12.45 [verborgen inhoud]

23. De Top 40 van 18 Januari 1975 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 18 Januari 1975 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1975 week 3 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 21 Januari 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud] De Mi Amigo Top 50 van 13 Mei 1978 met Martien Engel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 871 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.