Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
Uur 1 : 20-12-17 [verborgen inhoud] Uur 2 : 21-12-17 [verborgen inhoud] Uur 3 en 4 : 22-12-17 [verborgen inhoud] Vrolijk Kerstfeest aan alle forumleden !!!
-
- 0 antwoorden
- 632 weergaven
-
-
-
Is het "good old" Peter van Dam of good "old" Peter van Dam? Anyway, hier is de beste man; [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 532 weergaven
-
-
helaas pixeldra werkt niet vandaar op wetransfer. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 604 weergaven
-
-
Herman Stok - Mix met als gast Lex Harding [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
De Radiovereniging, programma van het Genootschap van Vrienden van het Medium Radio, gemaakt door Wim Noordhoek en voorzitter Arend Jan Heerma van Voss. Interview met radiomaker en disk-jockey Willem van Kooten alias Joost den Draaijer over zijn carri\'e8re. Werkte o.a. bij piratenzender Radio Veronica, de VPRO, de NOS en Radio Noordzee. Ook over zijn werk voor diverse platenmaatschappijen, zoals zijn eigen platenfirma Red Bullet, zijn door Den Haag gedwarsboomde plannen voor een commerci\'eble zender Cable One, en de stijl van presenteren toen en nu ("Het taalgebruik is verloederd").\par Met een kort interview met Felix Meurders, en met en over fragmenten - uit …
-
- 1 antwoord
- 631 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Is mogelijk pasgeleden al es online geweest - eind van het jaar - bijna kerstmis - heb aan deze dag goede herinneringen. Studeerde toen journalistiek. Wens iedereen gezellige en leuke kerstdagen VOO-H2-19840423-1453-1500-IlonaVisser-ProgrammaOverzicht [verborgen inhoud] VOO-H2-19840423-1500-1600-JanDeHoop-HetVeronicaAvontuur1 [verborgen inhoud] VOO-H2-19840423-1600-1700-JanDeHoop-HetVeronicaAvontuur1 [verborgen inhoud] VOO-H2-19840423-1700-1800-JanDeHoop-HetVeronicaAvontuur1 [verborgen inhoud] VOO-H2-19840423-1810-1830-JanDeHoop-HetVeronica…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Een Tijd voor Toen zonder datum: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 853 weergaven
-
-
AVROTROS spant opnieuw een zaak aan tegen de NPO. De omroep legt zich niet neer bij het besluit om Annemieke Schollaardt en Rob Stenders afwisselend het middagprogramma op Radio 2 te laten presenteren. [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik kan de volgende files niet meer terugvinden, wie heeft ze? Outlawradio - Peppi of Kokki.mp3 Shockradio - Eerste Keer Uitzending.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Belt Anneke Gronloh.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Leesclub.mp3 Shockradio - Medium.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Belt Imca Marina.mp3 (27-03-1994 ?) Shockradio - Chriet Titulear - Belt Wubbo Ockels.mp3 Shockradio - Papa Kluivert.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Op zoek naar de ware liefde.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - Elvis Presley schaap.mp3 Shockradio - Chriet Titulear - LL Cool T.mp3 Shockradio - Koos Alberts - Plasstimulator.mp3 Shockradio - Anton Geesi…
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Een paar kleine onderbrekingen in de muziek, maar toch leuk om weer terug te horen.
-
- 0 antwoorden
- 661 weergaven
-
-
Goedenavond, Laatst zijn er mooie TV-afleveringen van de Top '85 , '87, '88, '89 enz geupload. Waarvoor DANK! Het viel me op dat de Top '86 er niet bij zat. (tenminste... als ik goed heb gekeken) Een vriend van me heeft 'm van VHS naar twee DVD's gekopieerd. Hierbij de twee delen: deel 1: [verborgen inhoud] deel 2: [verborgen inhoud] Fijne kerstdagen! Joop.
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 828 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 873 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Ik ben niet zeker van de tijd, want 19-22 noem ik avond en niet nacht.
-
- 0 antwoorden
- 544 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 815 weergaven
-
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Radio Exclusief_19880129_1700-1800 Ferry Eden 93.7 FM (Amersfoort) [verborgen inhoud] Radio KeistadFM_19880420_1500-1600 Ferry Eden 93.7 FM (Amersfoort) Mvg.Martien
-
- 3 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
Op donderdag 28 december 1978 zond de TROS de Nederlandse Top 100 van 1968 uit. DJ's van dienst waren Peter van Dam, Gerard de Vries en Ad Roland. Destijds opgenomen op slechte cassettes (BASF Ferro), vandaar de lichte tik in het geluid. Her en der zitten er wat vreemde knips in (geen reclame en nieuws); toch krijg je een goede indruk van hoe een gezellige TROS-donderdag er destijds uitzag. [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 40 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
-