Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Eric010,

Een tijdje begon de VARA dinsdag met de uuropener VAVAVAVA-VARA Hier 3 openers met daarna die - voor de uren van Jan Douwe Kroeske, 2 meter de lucht in - doorloper en de - VAVAVAVA-VARA uuropener los. http://www.mediafire.com/?re03iszceeelioc http://www.mediafire.com/?rblxpdqfhihcfl8 http://www.mediafire.com/?z1tddx5kd8rifqi

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Gast gxakai2002
    Started by Gast gxakai2002,

Liebe Freunde der wahren Musik. Holland war schon immer mit der R&R Musik anderen voraus. Auch ich bin ein Fan der 50er und 60er Jahre. So hörte ich in 1978 plötzlich den Hilversum Sender 3. Felix und Louis spielten eine R&R Methode Sendung, die mir sehr gefallen hatte. Nach einer Einladung zum Sender, in 1978, stellten wir unsere Musik Zeitschrift "ROCK" vor. Von da ab waren wir gute Freunde und tauschten die Sendung und viele Singles. Heute nach über 40 Jahren versuchen wir noch einige Sendungen der R&R Methode von Felix und Louis zu bekommen. Einige haben sich über die Jahre angesammelt, aber alle haben wir noch nicht. Auch hier habe ich gelesen das einige …

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  3. Started by Vincent,

Met deze week als gast onder andere Erik de Zwart. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Started by Vincent,

Ik heb van Jan-Fre de onder andere de cassettes gekregen met de Nationale Hitparade. De eerste is de kliko in gegaan, alleen de muziek staat erop. Dit is de tweede cassette. Datum is overgenomen van de cassette. Op de cassette staan verschillende fragmenten van Felix Meurders en Frits Spits. Ik heb er geen tijd voor, maar misschien dat iemand hier hem wil uitzoeken. Gaat om waar de knipjes zitten en eventueel de datum die erbij hoort. [verborgen inhoud]

5. Started by frankdebruin1971,

Dit programma ook even omgezet van You Tube in mp3 het legendarische programma Tijd voor Teenagers,opname uit 1965 en gepresenteerd door de onvolprezen Herman Stok. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8ZPBLIQNJTPJ.mp3 Groetjes, Frank.

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. Started by h.roos,

YorinFM top 100 Allertijden (18-04-2003) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 11 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  7. Started by h.roos,

VeronicaTV-19950831-Veronica Goodbye-Laatste tv uitzending op Ned.2. [verborgen inhoud] Met dank Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 738 weergaven
  8. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server. Bedankt Evert. Ik heb 'm opgenomen en het is leuk om te terug te horen [verborgen inhoud]

9. Started by h.roos,

1-Radio192_20011006_1500-1600-Peter Teekamp-Veronica Top 40 (16-10-1971). [verborgen inhoud] 2-Radio192_20020512_1600-1700-Rob van Wezel-Tipparade (13-05-1972). [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 737 weergaven
  10. De Top 40 van 7 Oktober 1972 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 7 Oktober 1972 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 41, 1972 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Oktober 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 749 weergaven
  11. De Top 40 van 10 November 1973 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 10 November 1973 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 45, 1973 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 November 1981 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 884 weergaven
  12. In 2012 organiseerden de oude piratenzenders van midden Limburg in Nederland een erg leuke herinneringsavond - een reünie. Er was een optreden van artiesten en een prachtige presentatie op een groot scherm met allerlei krantenartikelen en leuke foto's. Je moet ff kijken hoe je 'm af kunt spelen, want het lukte me destijds prima, maar ik weet het niet meer. Dergelijke reünies zijn vaker dankzij de Golden Radio NL server te bekijken en te beluisteren geweest Piratenfestijn Midden Limburg [verborgen inhoud]

13. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 9 april 2017 20.00- 22.00 uur en 14 april 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff ​Vandaag gaan we de boel eens helemaal omgooien. Eerst de huiskamervraag: welke solozanger uit de lijst schreef en produceerde de single van een hier nauwelijks bekende Amerikaanse groep, ook uit de lijst natuurlijk? Dan gaan we naar uur 2. Ik zie er zo al drie juweeltjes tussen zitten: één… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 642 weergaven
  14. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De files zijn eerder geplaatst, maar incompleet dwz. zonder volledige datum/tijd/DJ. Knolleke heeft de files uitgezocht.

15. KXradio-20070628-2000-2107-RobStenders-GastLexHarding [verborgen inhoud]

16. Gast
    Started by Gast,

. .

17. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server en mogelijk zelf opgenomen Radio Veronica Top40-6-8-1987 [verborgen inhoud] RadioVeronicaTop40-6-8-1987-2 [verborgen inhoud]

18. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 646 weergaven
  19. Hieronder een 20-tal gedigitaliseerde cassette-opnames uit de tweede helft van de jaren 80 van de Wim van Putten's CD en LP Show. Meestal is enkel de muziek opgenomen, maar soms hoor je toch geruime tijd de stem van Wim. De opnames zijn verdeeld in een A en B stuk, overeenkomend met de A en B zijde van de 2x45 cassettes. Het programma loopt wel (+/- naadloos) door van A naar B. Ik heb geen datums en geen playlist gevonden van die shows en kan ze dus ook niet dateren. Als iemand nog andere opnames (niet de Alan Parsons Story) heeft ben ik ook geïnteresseerd. Veel luisterplezier! cassette 2: [verborgen inhoud] [verborgen…

20. VOO-H3-19760123-1900-2010 - Lex Harding - Actuele PopInformatie Show [verborgen inhoud]

21. Started by 1018veronica,

ik zoek programma,s van Veronica DOCU PROGRAMA,S O WAT EEN NACHT 2 KEER als u de laatste 4 uur van de top 40 nog heb(31-08-1974) ook graag en de laatste twee uur van radio noordzee en de docu serie van ton van draanen (docu,s) deze zou ik graag op stic.s willen hebben mijn e-mail adres rvi.18.gerrit.jan@hotmail.com graag daar een e-mail naartoe a u b

• 0 antwoorden
    • 974 weergaven
  22. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  23. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  24. Started by Quezwo64,

Tja, ga het eens proberen maar zal wel moeilijk zijn. Is er ergens nog iets te vinden van de Vara dinsdag jaren 80? Verrukkelijke 15, Hollands Handwerk, Gesodemeurders, Paviljoen 3? Ook zoekplaatje zou te gek zijn. Het maakt me zo blij deze programma's weer te horen (jeugdsentiment)

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.