Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Tino,

Ik denk dat Ray dit wel leuk vindt; [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

2. Started by Bertus Biervilt,

Sommige mensen zoeken nog naarstig en tot nu toe vergeefs naar een publieke, of desnoods zeezenderopname van hun geboortedag. Van sommige mensen, daarentegen, komt hun geboorte op de radio. Het kan verkeren. En het is op 11 oktober 2024 precies 59 jaar geleden dat Hilversum 3, later Radio 3, weer later Radio 3FM, en nog later 3FM, is begonnen. 19541011 2005 VARA - - De familie Doorsnee - Mozart of de verbouwing [verborgen inhoud] 19551011 VARA - Bob Uschi, Gabri de Wagt - De geboorte [verborgen inhoud] 19591011 2035 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het conradmysterie [3] - Hotel Roemer [verborgen inhoud] 19601…

• Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 789 weergaven
  3. Started by Vincent,

Een Poster uitzending inclusief nieuws zonder datum. Wie kan deze dateren. [verborgen inhoud] TROS-R3FM-Onbekend-2200-2300-DanielDekker-Poster-Enigma Ook deze opname komt uit het archief van Herman Dales.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 789 weergaven
  4. Wie oh wie heeft de 13 delige serie van Tros poster "The Elvis Presley Story" met Tom Mulder / Klaas Vaak, en zou deze nog eens willen plaatsen, ben er al jaren naar opzoek, maar wil niet lukken. De originele serie is uit 1976, maar na het overlijden van Elvis in 1977 hebben ze deze serie nogmaals uitgezonden, heb toen wel iets opgenomen maar via de am, hetgeen geen goede opnamens werden. Wie oh wie wil deze nogmaals plaatsen, alvast bedankt Gr Jan

5. Op 06:35 uur: Uit de kluis met Johnny Nash - Falling In and Out of Love met het verhaal van deze plaat. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 789 weergaven
  6. Started by Nerd,

Goedemorgen, Tijdens het opruimen van oude CD-roms kwam ik een aantal afleveringen uit 2007 tegen van[verborgen inhoud]. Veel luisterplezier! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Richard

• 1 antwoord
    • 789 weergaven
  7. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 788 weergaven
  8. Started by Vincent,

Met een live concert van Earth Wind & Frie uit 1988. Uit de collectie van Henk Roos. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 788 weergaven
  9. Started by jan V,

1977-07-16 1400-1750 RadioTourDeFrance NOS-H3 [verborgen inhoud] gr jan V

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 788 weergaven
  10. Started by Floris Oortman Gerlings,

Goedemiddag Mijn moeder heeft op 7 januari 1987 om 18:40 meegedaan aan de 'Avondspits', een radioprogramma met Frits Spits Het item heette 'kruip in de huid van...' Heeft iemand een idee hoe je aan de bandopname kunt komen? Ze is al jaren op zoek Is er een ergens een archief waar je dit kunt opvragen?

11. Jahaaa hier is er weer 1 Met dank aan Ron is hier de aflevering van vanmiddag December 1964 Wat is dit toch heerlijk. Alles UK releases, genieten maar [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 788 weergaven
  12. Op DAB+ wordt het tweede kanaal van Radio 10 ingevuld met Radio 10 Gold. Nonstop 60's en 70's muziek met af en toe een jingle en op het hele uur nieuws. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 788 weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 788 weergaven
  14. Started by Tim Op het Broek,

Ik heb misschien een maffe vraag...maar ik heb erg goede herinneringen aan de eerste horizontale jaren van 3FM. Dus beginnen met de Breakfast Club en eindigen met Avondspits (na de EO luisterde ik niet;) ) Heeft iemand zo'n complete dag? Dat zou fantastisch zijn Groet!

• 1 antwoord
    • 788 weergaven
  15. Gast Max

Margje Teeuwen valt in op NH Radio

• 0 antwoorden
    • 787 weergaven
  16. Started by h.roos,

Ik heb zaterdag het North Sea Jazz Festival Op genomen maar helaas zijn de uren van za.-13-juli 1200-tot 1800 uur niet goed gegaan is er iemand die mij aan deze uren helpen kan.Groetjes en alvast bedankt.

• 0 antwoorden
    • 787 weergaven
  17. RadioEuropoortRotterdam-RiaValk-28-07-1990-0900-1000 [verborgen inhoud]

18. Here's the Veronica Top 100 of 1969 op 192 Radio : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 787 weergaven
  19. Started by martinja,

[verborgen inhoud]

20. Started by Bertus Biervilt,

Soms komen er hele oude juweeltjes naar boven, die ik voor het gemak dan maar even als ‘publiek’ beschouw. De oogst voor de 15e september. 19440915 Oranje - - Slag om Arnhem [verborgen inhoud] 19700915 Polygoon - Philip Bloemendal, Juliana - Prinsjesdag [verborgen inhoud] 19750915 2020 KRO - Hans van Willigenburg, Uri Geller - Terugblik [verborgen inhoud] 19780915 1600 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade [verborgen inhoud] 19780915 2128 AVRO - Muhammed Ali, Ilona Hofstra - Promo Sportpanorama, Afkondiging [verborgen inhoud] En een stukje van de match uit een andere bron…

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 787 weergaven
  21. De Top 40 van 2 Maart 1968 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 2 Maart 1968 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1968 week 9 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Maart 1987 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 787 weergaven
  22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server. Bedankt Evert. Ik heb 'm opgenomen en het is leuk om te terug te horen [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.