Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by SIrhc,

Hier 'Welkom op Extra Gold' van vrijdag 22 januari j.l. [verborgen inhoud]

2. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 751 weergaven
  3. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  4. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Beetje later dan normaal, maar voor de liefhebbers [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel plezier ermee! Groeten, Micha

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  5. Started by Andree,

Hilarisch filmpje van de tv programma Boos van zo'n 20 jaar geleden .

• 1 antwoord
    • 751 weergaven
  6. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 751 weergaven
  7. 2 hour show : [verborgen inhoud] Playlist : [verborgen inhoud] Original chart : [verborgen inhoud] Next weekend : Feb 11, 1966

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  8. Started by zamosc,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  9. Started by h.roos,

VOO-R3-19860103-1200-1300-Peter Teekamp-De staat van beleg. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 751 weergaven
  10. Radio 3, Countdown Café, 26 May, 1995. Rolling Stones Paradisoreports met interviews met fans buiten Paradiso ! [verborgen inhoud]

11. 1ste Helft : http://www9.zippyshare.com/v/13059724/file.html 2de Helft : http://www9.zippyshare.com/v/44516056/file.html

• 1 antwoord
    • 750 weergaven
  12. Started by DannyB,

Van Veronica FM en YorinFM, wie kan me er aan helpen?

• 0 antwoorden
    • 750 weergaven
  13. Van Compact Cassette. De datum heb ik geëxtrapoleerd op basis van de gedraaide paradeplaat (Blind date van Ginger). [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 750 weergaven
  14. Hallo muziek liefhebbers Hier is de uitzending van hedenmiddag. Allemaal UK releases van de maand Juli 1965 ! These are the songs you would have heard on the radio in July 1965 Waar hoor je ze nog? [verborgen inhoud] De playlist zit erbij Geniet er van Groeten Ron en Theo

15. Started by peter,

[verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 750 weergaven
  16. Started by Bertus Biervilt,

Soms komen er hele oude juweeltjes naar boven, die ik voor het gemak dan maar even als ‘publiek’ beschouw. De oogst voor de 15e september. 19440915 Oranje - - Slag om Arnhem [verborgen inhoud] 19700915 Polygoon - Philip Bloemendal, Juliana - Prinsjesdag [verborgen inhoud] 19750915 2020 KRO - Hans van Willigenburg, Uri Geller - Terugblik [verborgen inhoud] 19780915 1600 NOS - Felix Meurders - Nationale hitparade [verborgen inhoud] 19780915 2128 AVRO - Muhammed Ali, Ilona Hofstra - Promo Sportpanorama, Afkondiging [verborgen inhoud] En een stukje van de match uit een andere bron…

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 750 weergaven
  17. Started by henkjan2016,

Hallo allen, Voor de liefhebber de talks van de premiere van de Mark + Timur-show [verborgen inhoud] Groet Henkjan

• 0 antwoorden
    • 750 weergaven
  18. Van de Golden Radio NL server RadioLondon-Helmond-april1979-HenkdeWinter [verborgen inhoud]

19. Gedigitaliseerd van cassetteband StichtingNederlandseTop40 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 750 weergaven
  20. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 750 weergaven
  21. Zelf opgenomen in de vroegte van 9 februari 1989. Bij de TROS ontbreekt het spelletje uiteraard niet... 19890209 0705 TROS - Karel van Kooten, Jan Pelleboer - Havermoutshow, Reclame [verborgen inhoud] 19890209 0800 TROS - Karel van Kooten - Nieuws, Havermoutshow [verborgen inhoud] Wie is de nieuwslezer?

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 749 weergaven
  22. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Als iemand aanvullende gegevens heeft, graag!

• 0 antwoorden
    • 749 weergaven
  23. Gast Max

2020-01-03 Alfred Lagarde Herinneringen Met oa Ad Bouwman-Radio 100 Jaar. 148 minuten. Ik schrok me een bult in minuut 10, heb ik onbewust meegewerkt met fragmenten van een van de Betonuur die op me mixcloud account staan. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 749 weergaven
  24. Started by Juul,

Vandaag heb ik met mede forum lid Douwe een werk bezoek gebracht aan de DMW studio in "De Gooische Brink" Iedere dag wordt daarvandaan uitgezonden tussen 16 n 18 uur. Soms langer. Onze technische vrienden chef Orban Dennis en en Niels de programma technicus gaven uitleg van de gebruikte apparatuur. Van NEVE t/m Orban optimod. De heren hadden het magazijn "geplunderd". En daar was ook nog de oude Hilversum 3 mixer.

25. City FM Classic Rock 09-10-2004 Silvan Stoet 16.09-16.59 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 749 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.