Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Vincent,

Fresh FM draait, na een conflict met BUMA, al een half jaar alleen maar rechtenvrije muziek. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] DAB+ opname.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  2. Gisteravond was Lex Harding te gast in het radio 1 programma 'Met Het Oog Op Morgen' waar hij de muziekeuze mocht doen. De volgende 3 platen werden door hem uitverkoren: Brown Sugar - The Rolling Stones I've Seen That Face Before - Grace Jones Muscles - Diana Ross Verder werd vooral gesproken over zijn Pop-Art verzameling. Uitzending: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 5 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  3. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

4. Started by Andree,

Wat ik niet snap dat iedereen zich druk maakt de laatste tijd over de low power middengolf ferquentie's. Nederland heeft ook nog een aantal kortegolf ferquentie's die al jaren ongebruikt zijn. waarom worden deze ook niet meegenomen in het hele lpam gebeuren? Want juist op die ferquentie's kun je met laag vermogen leuk over de aardbol draaien en er is ruimte daar. Kunnen jullie dit eens meenemen Ruud en Theo als er weer gesprekken zijn richting het at?

5. Started by Vincent,

Een verzameltopic voor alles wat met editie 2016 van de Top 2000 te maken heeft. De Top 2000 in het nieuws: 08-11-2016 - [verborgen inhoud] 09-11-2016 - [verborgen inhoud] 09-11-2016 - [verborgen inhoud] 21-11-2016 - [verborgen inhoud] 24-11-2016 - [verborgen inhoud] 25-11-2016 - [verborgen inhoud] De opstelling van de dj’s die een week lang elke dag de ‘lijst der lijsten’ presenteren: 06:00 uur – 09:00 uur Gerard Ekdom 09:00 uur – 12:00 uur Bart Arens 12:00 uur – 14:00 uur Gijs Staverman 14:00 uur – 16:00 uur Rob Stenders 16:00 uur – 18:00 uur Ruud de Wild 18:00 uur …

6. Started by pvanklei,

Ik ben op zoek naar opnames van de 2e Top 2000 uit december 2000. Wie kan mij daar mee helpen? Peter

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 8 antwoorden
    • 3,4k weergaven
  9. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  10. De Top 40 van 25 November 1978 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 25 November 1978 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1978 week 47 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 16 November 1985 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 917 weergaven
  11. Goedemorgen! Hierbij een programma van de onlangs verscheiden Antoine van Schie op Stads Radio Rotterdam. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.

• 1 antwoord
    • 705 weergaven
  12. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

14. Van de Golden Radio NL server Ook deze is met Paul Peters en Ton Vogt (Hans Knot) [verborgen inhoud]

15. Van de Golden Radio NL server gaat over zeezenders Je hoort hierin Ton Vogt (Hans Knot) [verborgen inhoud]

16. Van de Golden Radio NL server Helaas geen gegevens over dit programma Wel dat het zeer de moeite waard is om te beluisteren [verborgen inhoud]

17. TROS-H3 1993 12-12 1800-1900 MartijnKrabbe - DanielDekker - MegaTop50.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 721 weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• Haha
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 3,1k weergaven
  19. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Hallo allemaal, Onderstaand de link naar de Evergreen Top 1000 2016, uitgezonden van 7 t/m 11 november 2016. Alle bestanden zijn blokken van 2 of 3 uur, het nieuws is er tussenuit geknipt. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 761 weergaven
  22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 783 weergaven
  23. De Top 40 van 15 November 1980 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 15 November 1980 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 46, 1980 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 14 November 1987 Dave Roest [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  24. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  25. Started by arno,

Ik wil graag een Podcast uitzending op iTunes overzetten naar een MP3 bestand op mijn PC. Ik zie wel een download knop achter de Podcast staan maar als ik hierop klik gebeurd er (zover ik kan overzien) niets. Heeft iemand verstand van deze materie? Alvast dank voor je reactie.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.