Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Voor wie ervoor heeft gekozen niet de hele nacht wakker te blijven maar het toch nog wel even leuk vindt te horen hoe de spanning zich opbouwt bij de verkiezingen in de VS is hier de download. Het geheel is te groot voor zippyshare, vandaar dus We Transfer. Let op: binnen te hengelen tot 16 november 2016 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 742 weergaven
-
-
Ik hoorde net op Veronica dat morgen (woensdag) De ochtendshow Rinkeldekinkel wordt gepresenteerd door Jeroen van Inkel en Adam Curry. Dit ivm de Amerikaanse verkiezingen. Is iemand in de gelegenheid om dit programma op te nemen? Bedankt, Wim
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server gaat over zeezenders Je hoort hierin Ton Vogt (Hans Knot) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Ook deze is met Paul Peters en Ton Vogt (Hans Knot) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
- 1 follower
-
-
TROS-H3 1993 12-12 1800-1900 MartijnKrabbe - DanielDekker - MegaTop50.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
ik ben opzoek naar de 2 uitzendingen van Veronica op Hilversum 1 of 2 (nachtuitzendingen) O WAT EEN NACHT ik had ze maar ben ze kwijt door brand sitybox Amsterdam noord u mag mijn bellen op 0619557836 of mail me op rvi.18.gerrit.jan@hotmail.com
-
- 2 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
De Top 40 van 15 November 1980 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 15 November 1980 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 46, 1980 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 14 November 1987 Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Hallo allemaal, Onderstaand de link naar de Evergreen Top 1000 2016, uitgezonden van 7 t/m 11 november 2016. Alle bestanden zijn blokken van 2 of 3 uur, het nieuws is er tussenuit geknipt. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 761 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 783 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik wil graag een Podcast uitzending op iTunes overzetten naar een MP3 bestand op mijn PC. Ik zie wel een download knop achter de Podcast staan maar als ik hierop klik gebeurd er (zover ik kan overzien) niets. Heeft iemand verstand van deze materie? Alvast dank voor je reactie.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ver828-2004082510001100HansMondt-MuziekTerwijkUWerkt [verborgen inhoud] Ver828-2004082511001200HansMondt-MuziekTerwijlUWerkt-1974 [verborgen inhoud] Ver828-2004082512001300JoostdeDraayer-MuziekBijDeLunch-11oktober1966 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 830 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server 1 jaar Hofstad Radio Den Haag [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 931 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Marcel Radio Atlantis Rotterdam legaal via Stadsradio [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
- 1 follower
-
-
Zowel Atlantis Fryslan als Radio 0511 hebben een lange middengolftraditie in Friesland en beide hanteren een oldies formule met gepresenteerde weekendprogramma’s. Sinds enkele weken hebben beide een gezamenlijk weekend programma met presentatoren van beide stations. Radio 0511 heeft een middengolf LPAM frequentie teweten 1485 khz. Beide stations hebben de wens volledig samen te gaan en verder te gaan onder de naam Radio 0511. Dat betekent dat de naam Atlantis Fryslan dus uit het radiolandschap zal verdwijnen. Naast weekend gepresenteerde programma’s zal er bij Radio 0511 ook ruimte zijn voor het heruitzenden van nostalgische zeezenderprogramma’s, immers de inspiratie…
-
- 5 antwoorden
- 901 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Twee uitzoekopnames: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
De Top 40 van 10 November 1973 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 10 November 1973 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 45, 1973 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 November 1981 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 875 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-