Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.483 discussies in dit forum
-
Ook deze 2 programma's komen en zijn weer van Graham Gill, uit zijn tijd bij Radio Nederend Wereldomroep. Beide van eind 1977 Het programma Solid Gold, thanks for sharing Graham. Nieuwe links zonder pop-ups [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
Goeie avond, Ik ben opzoek naar uitzendingen die Giel Beelen in de nacht gemaakt heeft. En dan met name ongeveer tussen de jaren 2000 en 2004. Zelf heb ik er momenteel 3 in bezit, die zal ik ook hieronder plaatsen. Mocht iemand meer hebben zou die me enorm blij maken. 2002-03-04 [verborgen inhoud] 2002-12-10 [verborgen inhoud] En nog 1 waarvan ik de datum niet kan vinden, dus wie dit toevallig weet: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
Billboard chart used : March 03, 1973 Zipfile including show + playlist + Billboard original chart [verborgen inhoud] sorry, had some problems to use PixelDrain. Again, Radio 192 didn't play hour 2 on wednesday repeat ... Next show : March 9, 1963
-
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
-
-
Hoi gewaardeerde radio freaks 🤪 En weer een 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 130 (!) opnames van 1985 en 1986 ! Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo ! Enjoy 😀 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 731 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
-
-
Hallo Oldies liefhebbers Het gaat lekker door met 1968 Hier is de uitzending van vanmiddag: September 1968 ....these are the songs you would have heard on the radio in... September 1968 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] De playlist zit erbij Wederom dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
- 1 follower
-
-
Begin jaren '90 bracht Radio 538 in eigen beheer een Maxi-CD uit met de auditieve voorstelling van het station. Deze werd onder andere gebruikt om adverteerders aan te trekken. [verborgen inhoud] (Bestanden blijven 30 dagen online)
-
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij 2 uitzendingen van Het Steenen Tijdperk uit 1990 gepresenteerd door Hans Schiffers bij de AVRO op Radio 3: Gedeeltelijke uitzending 24-09-1990: [verborgen inhoud] Gedeeltelijke uitzending uitzending 30-07-1990: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
-
-
Vandaag is het weer 10 jaar geleden dat Andre Hazes stierf. 3 dagen later was er op Radio 10 Gold de Andre Hazes Top 10 gekozen door de luisteraars. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 731 weergaven
-
-
VOO-H3-19780203-1900-2000-BartVanLeeuwen-DeNederlandseTop40
-
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
-
-
Zie STACK: [verborgen inhoud] Wie heeft ontbrekende shows?
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
-
De Golden Earring traden live op in Den Haag voor de TROS. ( 1997 ) Opname rechtstreeks vanaf de zendlijn. En 2 POSTER promo's gemaakt en ingesproken door Jurre Bosman, de huidige manager Ra2 en Ra5, toen nog stagiaire bij de TROS radio. © TROS [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 730 weergaven
-
-
TROS-H3 1993 12-12 1800-1900 MartijnKrabbe - DanielDekker - MegaTop50.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
Een live radioverslag van Langs De Lijn - Nederland tegen Spanje. 18.18 tot 01.00 NOS radio 1 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
-
- 1 antwoord
- 730 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo iedereen, Wij beginnen steeds meer het fenomeen STACK te ontdekken. Aangeboden via www.TransIP.nl. Hierdoor maken wij de aangeboden podcasts/shows voor een langere tijd beschikbaar en voorkomen wij veel upload, herupload, plaatsen van linkje etc-werk. Ik krijg wel eens vragen of er een stack/club aangemaakt kan worden van een bepaalde DJ / show etc. Om te voorkomen dat er clubs worden aangemaakt, waarbij het aanbod niet erg stormloopt (zie Gerard Ekdom) en hierdoor inactieve draadjes/clubs ontstaan, heb ik de onderstaande vraag aan een ieder van jullie. Ik wil eigenlijk van jullie weten wie behoefte heeft aan een club van wel…
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
Ik vroeg me af of er beelden (foto's / video) zijn van de laatste Avondspits op 2 april 1988, de datum waarop Frits Spits voor de eerste keer afscheid nam van dit iconische radioprogramma.....
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
Ik kwam dit item uit het RTL nieuws van 21 Februari 2006 tegen:
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
21 Oktober 1978 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 729 weergaven
-
-
Top 40 14u [verborgen inhoud] 15u [verborgen inhoud] Tipparade 16u [verborgen inhoud] 17u [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
Nieuw shortwave radiostation Radio Classic Sunday 5940 KHZ en op 6095 kHZ gaat op 30-08-2020 van 09:00 t/m 13:00 uur terugblikken op de zeezenders van toen. Muziek uit die tijd en veel jingles van toen. Caroline, Mi Amigo, Laser 558, Radio Veronica, voice of Peace en vele andere zullen de revue passeren die ochtend. Discjockeys Mart Walther, Rene van Elst en Jan Staphorst zijn de initiatief nemers achter dit gelegenheids radiostation. De uitzending zal over heel Europa te beluisteren zijn via de kortegolf op 5940 , 6095 ,3920Khz AM. De uitzending zal later via internet terug te luisteren zijn. Wil je nu al reageren of een speciale zeezender tune, plaat aanvragen? mail dan…
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-