Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Hallo, Robert Jensen is binnenkort weer op TV, maar ik hoor hem toch echt liever op de radio. Vandaar hier een aantal oude fragmenten. Helaas heb ik ze niet gedateerd. Dit is de hele verzameling in 1 bestand: [verborgen inhoud] Ze zijn ook los te downloaden: 01 - Robert Jensen - Patty Brard in de Studio.mp3 [verborgen inhoud] 02 - Robert Jensen - Pindarotsjes.mp3 [verborgen inhoud] 03 - Robert Jensen - Bekende Nederlanders in de Sauna.mp3 [verborgen inhoud] 04 - Robert Jensen - Evaluatie Patty.mp3 [verborgen inhoud] 05 - Robert Jensen - Jan's Etentje.mp3 [verborgen inhoud] 06 - Robert Jensen - Karin over …
-
- 18 antwoorden
- 4,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vrienden, Voor het maken van een radio item over drive-in shows ben ik opzoek naar een radiospotje van de Vara drive-in show uit de jaren 70. Je weet wel die spot die begint met het Ah-Oeh-Oeh-Ha geluidje uit Big Bertha van Windmill en het muzikale loopje van Sir Douglas Quintet (She's about a mover). Is er misschien iemand die mij aan een (mogelijk) kwalitatief goede opname van zo'n spotje kan helpen?? Je zou mij er een groot plezier mee doen. Jan
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hierbij de Radio BB lijst uit 1964, zoals uitgezonden in de Vinyl~Show, en destijds op de 360 meter AM (bereik…Retiefstraat en omstreken) … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Datum: donderdag 15 april 1982. NCRV Hilversum 1. 6:08 Afkondiging Schoffelen in de wijngaard. 6:09 Vandaag...Donderdag. Alleen het eerste uur, laatste minuut ontbreekt. Downloadlink: [verborgen inhoud] Technische gegevens: Bron: Reel to reel 4 spoor 9,5cmps; Tape: BASF LP35 Opgenomen met Akai GX-635D; Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Audacity -> Lame MP3 encoder 320kbit; Niets gefilterd/EQ/etc. aan het geluid gedaan.
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
Beste forumleden, vorige week is mijn HD met daarop veel VOO programma's en Top 40 jingles verloren gegaan omdat het ding het na 6 jaar heeft begeven. Nou had ik gelukkig voordat hij ermee kapte al een hoop veilig gesteld waaronder al mijn Top 40 bestanden. Ook alle jaarlijsten heb ik nog. Echter ben ik een hoop Top 40 jingles, fillers, bedjes, noem maar op, voornamelijk jaren 70, 80 en 90. Verder had ik de volgende programma's dus hopelijk kan iemand mij eraan helpen. Alarmschijven van 1978 30-12-1978 (VOO) En dus de bedjes, jingles, sweepers en bekende muziekjes zoals lokale top 10 van, cade's county en meer en fillers, alles wat Lex en Erik gebr…
-
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Ik zoek alles van Gerard Ekdom van 3fm en de steen en been show of leuk is anders
-
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
Evers in het Wild promo pop classics the religion version [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 904 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 776 weergaven
-
-
Cable 1 Tom Mulder 19-9-1989 12-15h [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 980 weergaven
-
-
Door een crash van mijn HD ben ik al mijn Radio 10 gold en Cable one uitzendingen kwijt die ik ooit verzameld heb. Wie oh wie kan mij helpen.
-
- 0 antwoorden
- 684 weergaven
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 495 weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzending opgenomen? Alvast heel erg bedankt!
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Heeft iemand nog opnames van het radioprogramma Candlelight van Jan van Veen? Groetjes, Paul
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een cassettebandje met de Top 40 van 4 juli 1997 met Wessel van Diepen Radio 538 Dance Smash: Klubbheads - Discohopping de klapper van de week op nummer 15: Charly Lownoise & Mental Theo - Just can't get enough de nummer 1: Puff Daddy & Faith Evans - I'll be missing you [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Een datum van deze opname weet ik niet. De kwaliteit van zowel het signaal als de muziek is prima. Waarschijnlijk heb ik dit van de buizenradio opgenomen. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Deze (audio) opname komt van een VHS band. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
-
-
Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder: Radio 192 15-09-2002 10:00-11:00 - Flashback OGM 03-09-1966 Harmen Siezen 07:00-08:00 Radio 192 15-09-2002 11:00-12:00 - Flashback Rob Out Show 26-05-1971 16:00-17:00 [verborgen inhoud] Met betrekking tot de twee Flashback programma's voeg ik de volgende informatie toe (met dank aan Juul Geleick): TEKST: JUUL GELEICK - 100902 Radio 192 zendt in het programma Flashback iedere week twee historische radio programma's uit van de zeezender Radio Veronica. Oud Radio Veronica technicus Juul Geleick (foto) doet de redactie, bewerking en montage van dit pr…
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen…
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
1974-12-26 1200-1500 KlaasVaak-HugoVanGelderen-Top100 van 1974 TROS-H3 [verborgen inhoud] 1974-12-26 1500-1800 HugoVanGelderen-FerryMaat-Top100 van 1974 TROS-H3 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 1 antwoord
- 501 weergaven
-
-
Hallo, Heeft iemand toevallig de Nationale Hitparade van 14 november 1982, gepresenteerd door Frits Spits met als gast/ZIP Aad van den Heuvel? Ik hoop het! Mijn dank zou groot zijn! groet, Albert
-
-
- 1 antwoord
- 577 weergaven
- 1 follower
-