Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by dave76,

Vorig jaar zijn er een aantal VOO Top jaaroverzichten gedeeld. Te weten 1985, 1987, 1990, 1991 en 1992. Dit waren televisie opnames. Ikzelf deelde Countdown '78. Heeft iemand toevallig ook opnames van andere jaaroverzichten, bijvoorbeeld Top '86, '88 en '89.

• 0 antwoorden
    • 708 weergaven
  2. Started by pieterdecker,

Dag allemaal, Met regelmaat hebben er op deze site en die van de buren regelmatig Top 100 jaaroverzichten gestaan. Die van de publieke omroep zijn te vinden op megatop50.nl, maar die van de Nederlandse Top 40 niet. Nou weet ik dat Micha Jans ze allemaal heeft, mijn vraag is: mogen ze allemaal weer eens opnieuw gepost worden? Ik zie de vraag hier op een andere plek op het forum ook voorbij komen, dus ik weet zeker dat mensen hier weer blij mee zullen zijn. Alvast dank, PD

• 27 antwoorden
    • 7,6k weergaven
  3. Cable1-19890515-1600-1630-KasVanIersel Cable1-19890515-1730-1800-KasVanIersel Opname uit archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  5. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

6. Started by Jingle192,

Dit weekend is rock 'n' roll legende en een van de oervaders van de popmuziek Chuck Berry op 90-jarige leeftijd overleden. Op Radio Extra Gold zondag 19 maart van 10.00 tot 11.00 uur een eerbetoon aan Chuck. Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 679 weergaven
  7. [verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 732 weergaven
  8. Started by hans558,

In een zoektocht naar het hoorspel Trammelant in Loeren aan de Hor ontdekte ik deze site (ik weet niet niet of die al eens voorbij is gekomen) Er staat heel veel op , van bovengenoemd hoorspel zelfs complete afleveringen ! [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  9. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Top 100 1964 Tros 1985 [verborgen inhoud]

10. Started by henkleppers,

Las dat Extra Gold ook een aantal extra zeezender gerelateerde programma's heeft in de avond in de maand augustus, veelal herhalingen. Kan iemand die hier ook posten aub? Thnx!

• 0 antwoorden
    • 779 weergaven
  11. Rick van Velthuysen startte alweer 38 jaar geleden als dj bij het lokale radiostation "Vrije Radio Bollenstreek". De jaren heeft de diskjockey alle vormen van radio meegemaakt. Van radiopiraat naar de publieke radio én televisie tot aan de start van commerciële radio. Nu is hij ook zeer actief op gebied van digitale radio. Volgens Van Velthuysen gaat het radiolandschap komende 3 jaar radicaal veranderen. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 768 weergaven
  12. Started by Juul,

De tijden veranderen, in mijn tijd "begon je gewoon"………………... [verborgen inhoud] Ik heb oud collega Daniel Dekker maar eens een mail gestuurd……….."je weet maar nooit"

13. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 4 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  14. Started by martin61,

[verborgen inhoud] Of dit allemaal al in 2018 gaat gebeuren weet ik niet maar hij heeft wel gelijk.

• 16 antwoorden
    • 2k weergaven
  15. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 569 weergaven
  16. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 898 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

18. Gast Max
    Started by Gast Max,

Testuitzending Jeroen Van Inkel omroep MAX Vr 29.12.2017 NPO Radio 5 00.00-01.00 uur Uitzending waarin Jeroen wil kijken of hij het nog kan, en het weer inkomen van het bedienen van de knoppen. Dit alles als voorbereiding op zijn programma s'ochtends tussen 7 en 10 uur ''Je Dag Is Goed'' op Radio 5 dat vanaf 2 januari 2018 bij Omroep MAX te horen is op elke werkdag.

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  19. Gast Max
    Started by Gast Max,

Rob Stenders - Stenders Vroeg Op - Ma 02.01.2006 [06.00-10.00] Yorin FM

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  20. De eerste uitzending van Uruzgan FM op 3FM gepresenteerd door Annemieke Schollaardt (ze zat toen nog in de nachtprogrammering). Je hoort o.a. een interview met generaal Dick Berlijn die dankbaar was voor de inzet van de omroepmedewerkers. Uruzgan FM was een radiostation in samenwerking met de RNW voor de Nederlandse militairen in Aghanistan. Soms werd er op locatie uitgezonden of vanuit een tijdelijk studio op het Mediapark (dat was het geval voor deze eerste uitzending). [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 961 weergaven
  21. Started by h.roos,

Ik ben op zoek naar de Jukebox uitzending van afgelopen zondag (04-nov.-2018) is er iemand die deze heeft opgenomen en deze hier wil uploaden. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  22. Vier opnames met Thorvald de Geus. De datering is niet zeker. Wie wil dit voor ons uitzoeken? 1. [verborgen inhoud] 2. [verborgen inhoud] 3. [verborgen inhoud] 4. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 875 weergaven
  23. Started by Vincent,

Wat hebben een VOO Woensdag en een TROS donderdag met elkaar gemeen? Wie het weet mag het zeggen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.

• 7 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  24. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,9k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.