Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1k weergaven
  2. en hier weer een nieuwe luistert zo lekker weg, gr Erik

• Haha
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  3. Own recording in France [verborgen inhoud] Eric C.

• 0 antwoorden
    • 540 weergaven
  4. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 512 weergaven
  5. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 932 weergaven
  6. Started by Erik,

7. Started by Theo PE1OPQ,

Een poosje geleden werden er opnamen gedeeld van de Beatles dag op Veronica. Ik heb de uitzending van het eerste uur beluisterd. En natuurlijk Tom Mulder, wat een (h)eerlijke warme stem had de man, ik viel er direct weer voor. Maar na deze intro, wat me opviel aan deze opname, was dat het signaal eigenlijk niet luisterbaar is. Er zit een andere door heen, en goed ook zeg! Is dat Baromunster geweest er van uit gaande dat dit nog de 1566 KHz was? Ik was nu nog hoor verbaast over het massieve signaal wat er door/overheen kwam. En als deze opname vlak bij de kust gemaakt is, geeft te denken tot hoever Veronica te beluisteren was. Ik kan…

• Haha
      • Verward
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 20 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  8. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 612 weergaven
  9. Radio Monique Monique-19870614-1300-1400-DickVerheul-Hitmuseum-(1358-NewsByJanVeldkamp)-(963kHz) Monique-19870614-1554-1600-ErwinVanDerBliek-Hitmuseum-(1558-NewsByDickVerheul)-(963kHz) Monique-19870614-1600-1700-JanVeldkamp-Hitmuseum-(1658-NewsByDickVerheul)-(963kHz) Monique-19870614-1700-1727-JanVeldkamp-Hitmuseum-(963kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans

• 0 antwoorden
    • 591 weergaven
  10. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 717 weergaven
  11. Started by MvdVen,

27 beautiful pictures © Evert Drijver Terry Hughes, early breakfast presente on Radio Caroline, writing: I am a current DJ on Radio Caroline. In early May 2022, I was on the Ross Revenge for the weekend, broadcasting live. One of the tour group visitors was Evert Drijver. He told me the story of how he and his friend got a boat out to the 2 ships in 1984: he couldn't go on board the Ross Revenge but as you can see he was welcomed on board Laser 558's ship! I asked him if he had any pics of that day ... well, he does! I asked him to scan them in and send them to me. So for the first time ever we can see these amazing pics! Click here on the pict…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 952 weergaven
  12. Started by marnik,

Met het opruimen van de zolder vond ik deze brieven . Met dank aan PowerMusic voor het scannen .:) Grtjes Marnik [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Started by MvdVen,

Klik op het foto voor 143 foto's. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  14. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

15. Started by Revenge85,

In een opname van 16 april 1989 wordt een melding gemaakt dat Caroline luisteraars kaarten kunnen sturen naar het adres Box 146 Playa de Aro , een postbus dat Monique maar ook door Radio 819 werd gebruikt. Waarom ??en sinds wanneer?? werd er geen gebruik meer gemaakt van het adres Caroline New York 11518 in the USA

• 0 antwoorden
    • 837 weergaven
  16. Veronica 1973 10-29 1200-1300 WillLuikinga – WillWilWel [verborgen inhoud] Groet, Bertus

17. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  19. Started by Juul,

De afgelopen dagen heeft onze Ad heel hard gewerkt om onze belevenissen tijdens de DELTA week in 1972 op te poetsen. Er werd vanaf vrijdagavond 9 juni vanaf 8 uur zo’n 50 uur live vanaf de Norderneyuitgezonden. De d.j.’s aan boord waren Rob Out, Will Luikinga, Lex Harding en Klaas Vaak. De technici Ad Bouman en Juul Geleick waren mee gekomen om samen met de boordtechnici ook tijdens de live uitzendingen hun steentje bij te dragen. Ook werden er speciale jingles gemaakt door Ad Bouman, Klaas Vaak en zijn toenmalige echtgenote Ilona Karssemeijer en Patricia Paay Meer info over de DELTA week is te lezen op onze website. [verborgen inhoud] …

20. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 718 weergaven
  21. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 462 weergaven
  22. "Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?"

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 745 weergaven
  23. Started by Henk-Anna Loog,

In 1974 was ik een groot fan van DJ Graham Kaye die het "internationale" uurtje op Radio Mi Amigo live presenteerde vanaf het zendschip Mi Amigo. Zelf heb ik diverse opnames van Graham maar het zijn allemaal incomplete uurtjes.. Wie heeft er complete uren van Graham Kaye op Radio Mi Amigo en misschien ook de, spaarzame, uurtjes die hij op Caroline presenteerde? Jullie zouden mij hier heel blij mee maken.. Groet Henk Kruize

24. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 630 weergaven
  25. Started by martinja,

Met dank aan Stichting Norderney en Radio 192 ABTT 1-Nr.90 30-10-1968 (JMHW - Miss Poes) [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.